Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Українська література Любовний трикутник як основа гендерної дисгармонії.

На уроці подано порівняльний аналіз драми І. Франка „Украдене щастя" та саги в новелах М. Матіос „Майже ніколи не навпаки". На занятті використовуються інтерактивні методи та прийоми роботи учнів.

Любовний трикутник як основа гендерної дисгармонії.

Оцініть публікацію
 

Мета уроку:

  • навчальна - сприяти засвоєнню учнями ґендерного методу, проаналізувати ґендерні колізії у драмі І. Франка "Украдене щастя" та сазі в новелах М. Матіос "Майже ніколи не навпаки" (визначити причини та наслідки ґендерної дисгармонії, спроектувати можливу поведінку героїв для досягнення егалітарного консенсусу);
  • розвивальна - розвивати навички інтерпретації ґендерної проблематики прозового твору; удосконалювати пам'ять, увагу, мислення, творчість;
  • виховна - виховувати ґендерну культуру учнів.

Тип заняття. Урок формування знань, умінь, навичок.

Методи навчання. Слово вчителя, бесіда, групова робота, презентація проектів, гра.

Автор: Бутурлим Т. І., практичний психолог, учитель української мови та літератури, Ніжинський обласний педагогічний ліцей Чернігівської обл., аспірант кафедри педагогіки НДУ імені М. Гоголя.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
10.01.2010

Популярні новини
Штучний інтелект замінить вчителів за 10 років? Е. Селдон, віце-канцлер Університету Букінгема, вважає, що штучний інтелект докорінно змінить освіту
Опубліковано рейтинг шкіл України 2017 року Освіта.ua складено рейтинг шкіл України за результатами зовнішнього оцінювання випускників шкіл 2017 року
Вчителів звільнили від ходіння по мікрорайону Залучати учителів до організації та ведення обліку дітей, охоплених освітою, відтепер буде заборонено
МОН шукає фахівців з дерегуляції Метою проекту є зменшення бюрократичного тиску на школи і педагогічних працівників

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!