Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Українська література Любовний трикутник як основа гендерної дисгармонії.

На уроці подано порівняльний аналіз драми І. Франка „Украдене щастя" та саги в новелах М. Матіос „Майже ніколи не навпаки". На занятті використовуються інтерактивні методи та прийоми роботи учнів.

Любовний трикутник як основа гендерної дисгармонії.

Оцініть публікацію
 

Мета уроку:

  • навчальна - сприяти засвоєнню учнями ґендерного методу, проаналізувати ґендерні колізії у драмі І. Франка "Украдене щастя" та сазі в новелах М. Матіос "Майже ніколи не навпаки" (визначити причини та наслідки ґендерної дисгармонії, спроектувати можливу поведінку героїв для досягнення егалітарного консенсусу);
  • розвивальна - розвивати навички інтерпретації ґендерної проблематики прозового твору; удосконалювати пам'ять, увагу, мислення, творчість;
  • виховна - виховувати ґендерну культуру учнів.

Тип заняття. Урок формування знань, умінь, навичок.

Методи навчання. Слово вчителя, бесіда, групова робота, презентація проектів, гра.

Автор: Бутурлим Т. І., практичний психолог, учитель української мови та літератури, Ніжинський обласний педагогічний ліцей Чернігівської обл., аспірант кафедри педагогіки НДУ імені М. Гоголя.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
10.01.2010

Популярні новини
Освітню реформу відкладено до вересня Для розгляду реформи освіти парламентарям у четвер не вистачило робочого часу
Ми розпочнемо реформу освіти вчасно, - Гройсман Прем’єр-міністр наголошує, що уряд розпочне реформу освіти і знайде джерела її фінансування
Прем’єр: ми не маємо відкладати реформу освіти За словами Гройсмана, затягувати з модернізацією нашої освіти через брак ресурсів
Мінфін про закон "Про освіту" - бюджет не гумовий У Міністерстві фінансів наполягають, що законопроект «Про освіту» фінансово не забезпечений

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!