Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Українська література Розробка уроку "Іван Франко - поет боротьби та протиріч"
Рейтинг
13

У розробленому уроці розкрито періоди творчості І. Франка та причини виникнення протиріч у його творах, охарактеризоване становлення його політичної діяльності як засновника нової течії в українському русі - радикальної

Розробка уроку "Іван Франко - поет боротьби та протиріч"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.3 з 5 на основі 3 оцінок.

Мета: За допомогою критичних матеріалів та власних спостережень дослідити причини змін орієнтації письменника, які відтворюються в його віршах, з'ясувати особливість жанрових та ідейно - художніх уподобань поета на різних етапах творчості, показати, що внесла в суспільно - політичний рух діяльність Франка, розвивати вміння виступати з повідомленням, - виховувати повагу та інтереси до діячів національно-визвольного руху та їхніх ідей.

Обладнання: твори Івана Франка, збірки "Із літ моєї молодості", "З вершин і низин", "Давне й нове", "Із днів журби", "Sembre tiro".

Тип уроку: урок - дослідження з елементами рольової гри.

Автори:

  • Івашиненко Н. А., учитель української мови та літератури, Макіївська школа № 47 Донецької обл;
  • Горбачова Л. П., учитель історії, Макіївська школа № 47 Донецької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
29.12.2009

Популярні новини
Учителів можуть звільняти за аморальні вчинки, - ВСУ Верховний суд надав роз'яснення щодо звільнення педагогів, які себе скомпрометували
Нова українська школа: 9 змін, які пропонує Міносвіти Це буде «школа компетентностей», яка співпрацюватиме з батьками і враховуватиме індивідуальність
Мертві бджоли… Оновленню програм із української мови Навчання української за 29 років не змінило своєї суті й не виконує ролі, яку належить виконувати
Діти мають виходити зі школи багатомовними, - міністр За словами Лілії Гриневич, володіння кількома мовами збільшує освітні можливості дітей

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!