![]() |
Рейтинг
Вибір редакції
37 |
Розробка уроку на заявлену тему, де авторка наголошує, що умовою повноцінного прочитання й осмислення художнього твору є звернення до його емоційного компоненту. В учнів розвивається здатність відчувати емоційний стан героїв, емоційне тло, на якому розгортаються події, почуття автора |
Ідейно-художній аналіз оповідання В. Винниченка «Федько-халамидник» з урахуванням його емоційного компоненту. Урок з української літератури
Автор: Заскалета Валентина Іванівна
Посада: учитель української мови та літератури.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
- ▶ В. Винниченко «Федько-халамидник». Характеристика образів Федька й Толі. Урок з української літератури
- ▶ Презентація життєвого та творчого шляху Ліни Костенко «Незабутні миті Ліни Костенко». Урок з української літератури для 6 класу
- ▶ Іван Петрович Котляревський. Національний колорит зображення життя всіх верств суспільства в поемі «Енеїда», алюзії на українську історію в ній. Урок з української літератури для 9 класу
- ▶ Прислів’я та приказки. Народне уявлення про довколишній світ і його оцінка у прислів’ях. Урок з української літератури для 5 класу
Facebook
Twitter
Освіта.ua
31.12.2012