Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Українська література Г. Квітка-Основ’яненко. „Маруся”. Образи Наума Дрота, Марусі та Василя. Значення творчості письменника. Урок з української літератури для 9 класу
Рейтинг
84

Розробка комбінованого уроку в 9 класі (з російською мовою навчання) з медіапрезентацією (додається), мета якого - опрацювати образи твору, розкрити зображені високі морально-естетичні риси простої людини; розвивати усне мовлення учнів, навички літературознавчого аналізу, давати характеристики образам-персонажам

Г. Квітка-Основ’яненко. „Маруся”. Образи Наума Дрота, Марусі та Василя. Значення творчості письменника. Урок з української літератури для 9 класу

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.2 з 5 на основі 26 оцінок.

Автор: Демчук Світлана Вікторівна
Посада: заступник директора з ВР, учитель української мови та літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
27.02.2012

Популярні новини
Міністр: учителі не мають ходити по будинках та шукати дітей Учителі не мають займатися «всеобучем», але повинні надавати консультації батькам
МОН пропонує об'єднати предмети у старшій школі За визначенням авторів реформи, інтеграція надасть можливості сформувати цілісну картину світу
Розенко: не можна допустити переходу на півставки В уряді мають намір не допустити скорочень працівників або переведення їх на півставки
МОН проведе моніторинг якості початкової освіти В Україні вивчать стан читацької та математичної компетентностей учнів початкової школи

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!