Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Українська література Г. Квітка-Основ’яненко. „Маруся”. Образи Наума Дрота, Марусі та Василя. Значення творчості письменника. Урок з української літератури для 9 класу
Рейтинг
79

Розробка комбінованого уроку в 9 класі (з російською мовою навчання) з медіапрезентацією (додається), мета якого - опрацювати образи твору, розкрити зображені високі морально-естетичні риси простої людини; розвивати усне мовлення учнів, навички літературознавчого аналізу, давати характеристики образам-персонажам

Г. Квітка-Основ’яненко. „Маруся”. Образи Наума Дрота, Марусі та Василя. Значення творчості письменника. Урок з української літератури для 9 класу

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.3 з 5 на основі 24 оцінок.

Автор: Демчук Світлана Вікторівна
Посада: заступник директора з ВР, учитель української мови та літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
27.02.2012

Популярні новини
Керівники шкіл та вишів подаватимуть е-декларації Починаючи з 01 січня 2017 року, освітяни-керівники будуть зобов'язані подавати е-декларації
В МОН хочуть відкрити процедуру надання грифів Міністерство освіти має намір зробити відкритою процедуру надання грифу навчальній літературі
МОН зменшить регуляторний вплив на школи У відомстві переглянуть накази МОН на предмет зменшення регуляторного впливу в освіті
В Україні планують провести Рік німецької мови Україна та Німеччина обговорили питання проведення у 2017 році Року німецької мови в Україні

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!