Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Українська література Головні персонажі твору ‑ уособлення високих морально-етичних якостей простої людини. Розробка комбінованого уроку української літератури
Рейтинг
7

Розробка комбінованого уроку української літератури, мета якого ‑ донести до учнів живі образи Наума Дрота, Марусі та Василя, розкрити зображені високі морально-етичні риси простої людини; розвивати навички літературознавчого аналізу, характеристики образів

Головні персонажі твору ‑ уособлення високих морально-етичних якостей простої людини. Розробка комбінованого уроку української літератури

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.3 з 5 на основі 3 оцінок.

Мета:

  • донести до учнів живі образи Наума Дрота, Марусі та Василя, розкрити зображені високі морально-етичні риси простої людини;
  • розвивати усне мовлення учнів, навички літературознавчого аналізу, характеристики образів-персонажів;
  • виховати в школярів почуття гідності, прагнення бути особистістю, високі моральні якості.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання:

  • портрет Г. Квітки-Основ’яненки;
  • малюнки до твору;
  • текст твору.

Автор: Сірченко О. В., учитель української мови та літератури, Маньківська школа № 1 Черкаської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
23.11.2010

Популярні новини
Учителів можуть звільняти за аморальні вчинки, - ВСУ Верховний суд надав роз'яснення щодо звільнення педагогів, які себе скомпрометували
Нова українська школа: 9 змін, які пропонує Міносвіти Це буде «школа компетентностей», яка співпрацюватиме з батьками і враховуватиме індивідуальність
Мертві бджоли… Оновленню програм із української мови Навчання української за 29 років не змінило своєї суті й не виконує ролі, яку належить виконувати
Діти мають виходити зі школи багатомовними, - міністр За словами Лілії Гриневич, володіння кількома мовами збільшує освітні можливості дітей

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!