Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Українська література Моя свобода завжди при мені. Розробка уроку для 11 класу у формі літературного портрету Ліни Костенко
Рейтинг
25

Розробка уроку для 11 класу у формі літературного портрету Ліни Костенко. Мета ‑ на основі фактичного матеріалу, спогадів доньки і творів допомогти учням пізнати поетесу Ліну Костенко як людину гармонійну, високоталановиту, шляхетну, послідовну у своїх переконаннях; розвивати художнє мислення, виховувати високі моральні якості

Моя свобода завжди при мені. Розробка уроку для 11 класу у формі літературного портрету Ліни Костенко

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.1 з 5 на основі 8 оцінок.

Мета:

  • на основі фактичного матеріалу, спогадів доньки та творів допомогти учням пізнати поетесу Ліну Костенко як людину гармонійну, високоталановиту, шляхетну, послідовну у своїх переконаннях;
  • розвивати художнє мислення, виховувати високі моральні якості.

Методи:

  • слово вчителя;
  • бесіда;
  • художнє читання поезій;
  • "Ажурна пилка";
  • слухання запису "Ноктюрна" Ф. Шопена.

Обладнання:

  • портрет Ліни Костенко та її доньки Оксани Пахльовської;
  • збірки поезій;
  • різноколірні картки з текстами;
  • картки з завданнями;
  • грамзапис "Ноктюрна" Ф. Шопена.

Автор: Літвінова Т. В., учитель, Курахівська школа № 5 Донецької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
23.11.2010

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!