Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Українська література Драматургічна спадщина І. Франка. Соціально-психологічна драма "Украдене щастя" ‑ найвизначніший твір Івана Франка. План-конспект комбінованого уроку з української літератури в 10 класі
Рейтинг
10

План-конспект комбінованого уроку з української літератури в 10 класі з комп’ютерною підтримкою. Мета ‑ з’ясувати, наскільки свідомо школярі зрозуміли зміст п’єси; учити давати оцінку героям, аналізувати, робити висновки, узагальнювати; виховувати в учнів загальнолюдські моральні цінності. У додатку – медіапрезентація

Драматургічна спадщина І. Франка. Соціально-психологічна драма "Украдене щастя" ‑ найвизначніший твір Івана Франка. План-конспект комбінованого уроку з української літератури в 10 класі

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 1.3 з 5 на основі 8 оцінок.

Мета:

  • з’ясувати, наскільки свідомо школярі зрозуміли зміст п’єси;
  • розкрити й проаналізувати його (зміст), учити давати оцінку героям, аналізувати, робити висновки, узагальнювати; шляхом бесіди підвести учнів до з’ясування основних проблем твору;
  • розвивати образне, логічне та критичне мислення;
  • відповідальність людини за свої вчинки та поведінку, здатність самостійно приймати рішення;
  • виховувати в учнів загальнолюдські моральні цінності.

Очікувані результати:

  • після цього уроку учні зможуть довести, що драма має соціально-філософське підґрунтя;
  • визначати основні проблеми твору;
  • сформулювати власне ставлення до того, що трапилося з героями твору;
  • висловлювати свою думку відносно морального вибору людини в житті;
  • давати відповідь на питання: чи можливо досягнути щастя в житті?;
  • набути навичок роботи в групі, визначаючи та аргументуючи питання;
  • прогнозувати можливі наслідки.

Тип уроку:

  • урок вивчення та аналізу художнього твору;
  • комбінований урок з комп’ютерною підтримкою.

Форми роботи:

  • групова;
  • фронтальна;
  • індивідуальна.

Методи роботи:

  • слово вчителя, бесіда;
  • самостійна;
  • творча робота;
  • метод "Сенкан";
  • "Вільний мікрофон".

Теоретико-літературні поняття:

  • драматичні твори, їхні особливості;
  • драма як окремий різновид;
  • ремарки.

Наочні засоби навчання:

  • портрет І. Я. Франка;
  • плакат з ілюстраціями;
  • рушник;
  • текст п’єси;
  • пам’ятки "Як працювати в групі", "Складання сенкана";
  • картка самооцінки.

Обладнання:

  • проектор;
  • комп’ютер;
  • екран.

Автор: Федорова І. І., учитель української мови та літератури, Марганецька школа № 10 Дніпропетровської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
13.11.2010

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!