Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Українська література Драматургічна спадщина І. Франка. Соціально-психологічна драма "Украдене щастя" ‑ найвизначніший твір Івана Франка. План-конспект комбінованого уроку з української літератури в 10 класі
Рейтинг
8

План-конспект комбінованого уроку з української літератури в 10 класі з комп’ютерною підтримкою. Мета ‑ з’ясувати, наскільки свідомо школярі зрозуміли зміст п’єси; учити давати оцінку героям, аналізувати, робити висновки, узагальнювати; виховувати в учнів загальнолюдські моральні цінності. У додатку – медіапрезентація

Драматургічна спадщина І. Франка. Соціально-психологічна драма "Украдене щастя" ‑ найвизначніший твір Івана Франка. План-конспект комбінованого уроку з української літератури в 10 класі

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 1.1 з 5 на основі 7 оцінок.

Мета:

  • з’ясувати, наскільки свідомо школярі зрозуміли зміст п’єси;
  • розкрити й проаналізувати його (зміст), учити давати оцінку героям, аналізувати, робити висновки, узагальнювати; шляхом бесіди підвести учнів до з’ясування основних проблем твору;
  • розвивати образне, логічне та критичне мислення;
  • відповідальність людини за свої вчинки та поведінку, здатність самостійно приймати рішення;
  • виховувати в учнів загальнолюдські моральні цінності.

Очікувані результати:

  • після цього уроку учні зможуть довести, що драма має соціально-філософське підґрунтя;
  • визначати основні проблеми твору;
  • сформулювати власне ставлення до того, що трапилося з героями твору;
  • висловлювати свою думку відносно морального вибору людини в житті;
  • давати відповідь на питання: чи можливо досягнути щастя в житті?;
  • набути навичок роботи в групі, визначаючи та аргументуючи питання;
  • прогнозувати можливі наслідки.

Тип уроку:

  • урок вивчення та аналізу художнього твору;
  • комбінований урок з комп’ютерною підтримкою.

Форми роботи:

  • групова;
  • фронтальна;
  • індивідуальна.

Методи роботи:

  • слово вчителя, бесіда;
  • самостійна;
  • творча робота;
  • метод "Сенкан";
  • "Вільний мікрофон".

Теоретико-літературні поняття:

  • драматичні твори, їхні особливості;
  • драма як окремий різновид;
  • ремарки.

Наочні засоби навчання:

  • портрет І. Я. Франка;
  • плакат з ілюстраціями;
  • рушник;
  • текст п’єси;
  • пам’ятки "Як працювати в групі", "Складання сенкана";
  • картка самооцінки.

Обладнання:

  • проектор;
  • комп’ютер;
  • екран.

Автор: Федорова І. І., учитель української мови та літератури, Марганецька школа № 10 Дніпропетровської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
13.11.2010

Популярні новини
Керівники шкіл та вишів подаватимуть е-декларації Починаючи з 01 січня 2017 року, освітяни-керівники будуть зобов'язані подавати е-декларації
В МОН хочуть відкрити процедуру надання грифів Міністерство освіти має намір зробити відкритою процедуру надання грифу навчальній літературі
МОН зменшить регуляторний вплив на школи У відомстві переглянуть накази МОН на предмет зменшення регуляторного впливу в освіті
В Україні планують провести Рік німецької мови Україна та Німеччина обговорили питання проведення у 2017 році Року німецької мови в Україні

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!