Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Українська література Елементи народознавства на уроках української мови та літератури з використанням інноваційних технологій
Рейтинг
23

Матеріали з досвіду автора ‑ учителя української мови та літератури – де метою роботи визначено формування навчально-виховного процесу так, щоб кожен учень добре знав свій народ, а в ньому пізнав себе. У додатку – медійна презентація з навчальної теми "Другорядні члени речення"

Елементи народознавства на уроках української мови та літератури з використанням інноваційних технологій

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.6 з 5 на основі 5 оцінок.

Народознавство – це наука про націю, людину у її зв'язках із природою, мовою, історією, побутом, обрядами та звичаями, усною творчістю. Це важливий і могутній чинник навчання і виховання, розвитку особистості й оздоровлення суспільства.

Процес формування особистості засобами народознавства являє собою взаємозв'язану діяльність вчителів і учнів у розвитку моральних почуттів і рис поведінки, а саме любов до Батьківщини, відданість їй, активну працю на благо Вітчизни, примноження трудових традицій, звичаїв народу, дбайливе ставлення до історичних пам'яток, традицій, обрядів.

Автор: Костікова О. М., методист, учитель української мови та літератури, ЦДЮТ, Мирнівська школа № 2 АРК

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
28.10.2010

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!