Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Українська література Розробка уроку з літератури "Ірина Жиленко "Жар-птиця", "Підкова", "Гном у буфеті"
Рейтинг
59

Розробка уроку вивчення нового матеріалу, як поетичні роздуми про дружбу, доброту, красу, про людське щастя та шляхи до нього, про те, що може врятувати сучасний світ. Мета ‑ ознайомити з творчістю письменниці; розвивати навички виразного й усвідомленого читання поезій, коментування їхнього змісту

Розробка уроку з літератури "Ірина Жиленко "Жар-птиця", "Підкова", "Гном у буфеті"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 20 оцінок.

Мета уроку:

  • навчальна: ознайомити з творчістю Ірини Жиленко, допомогти усвідомити ідейно-художню цінність її поезій;
  • розвивальна: розвивати навички виразного та усвідомленого читання поезій, коментування їхнього змісту;
  • виховна: виховувати вміння бачити красу навколо, цінувати доброту, дружбу.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Основні терміни і поняття для вивчення:
ліричний вірш, ліричний герой, художні засоби виразності.

Обладнання:

  • портрет письменниці;
  • збірки її творів;
  • ілюстрації до виучуваних поезій.

Форми роботи:

  • робота в трійках;
  • технологія "Незакінчене речення";
  • робота в парах;
  • асоціативні малюнки;
  • сенкан;
  • самостійне читання;
  • виразне читання;
  • аналіз поезій.

Автор: Літвінова Т. В., учитель, Курахівська школа № 5 Донецької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
22.10.2010

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!