Рейтинг
8

Розробка комбінованого уроку з комп’ютерною підтримкою. Мета – з’ясувати, наскільки свідомо учні зрозуміли життєвий і творчий шлях письменниці, розкрити та проаналізувати зміст її оповідань; розвивати логічне, образне та критичне мислення; відповідальність людини за свої вчинки та поведінку, здатність приймати рішення. У додатку медіапрезентація до теми

Розробка комбінованого уроку з української літератури "Марко Вовчок – ясна зоря нашого письменства"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 2 оцінок.

Мета:

  • з`ясувати, наскільки свідомо зрозуміли життевий і творчий шлях Марка Вовчка, розкрити і проаналізувати зміст оповідань "Козачка", "Ледащиця", "Два сини", робити висновки;
  • розвивати логічне, образне та критичне мислення, відповідальність людини за свої вчинки та поведінку, здатність приймати рішення;
  • виховувати естетичні смаки вдумливого читача, повагу до кращих здобутків української літератури.

Тип уроку: урок вивчення біографії та творчості письменниці та аналізу художніх творів комбінований урок з комп`ютерною підтримкою.

Форми роботи:

  • групова;
  • фронтальна;
  • індивідуальна.

Методи роботи – слово вчителя, бесіда, творча робота.

Теоретико-літературні поняття:
оповідання, їх особливості.

Наочні засоби навчання:

  • портрет Марка Вовчка;
  • плакат із творчості письменниці;
  • тексти оповідань;
  • пам`ятка "Як працювати в групі";
  • виставка творів.

Обладнання:

  • проектор;
  • комп`ютер;
  • екран.

Автор: Якименко О. М., учитель української мови та літератури, Марганецька школа № 10 Дніпропетровської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
14.11.2010

Популярні новини
Щоб стати вчителем, буде необхідно пройти інтернатуру Міністерством освіти і науки розроблено проєкт Положення про педагогічну інтернатуру
Школи мають розробити внутрішню систему якості Українські школи мають сформувати внутрішню систему забезпечення якості освіти
COVID-19 не є професійним захворюванням вчителів, - МОН Захворювання, отримане під час виконання вчителями професійних обов'язків, не є професійним
Владі пропонують застосувати коефіцієнт 1,5 для зарплат освітян Профспілка пропонує застосувати додатковий коефіцієнт 1,5 для підвищення зарплат освітян
Загрузка...