![]() |
Рейтинг
10 |
Розробка уроку в 9 класі з використання на практиці набутої навчальної інформації. Мета ‑ ознайомити учнів із життєвим шляхом видатного мислителя, поета, байкаря; виховувати любов до України, прищеплювати риси гідності, порядності, бажання розвивати природні здібності; уміння пошуково-дослідницької діяльності |
Розробка уроку української літератури "Шукаймо щастя за Сковородою". 9 клас
Мета:
- ознайомити дев’ятикласників із життєвим шляхом видатного мислителя, поета, байкаря;
- виховувати любов до України, прищеплювати риси гідності, порядності, бажання розвивати природні здібності, вміння пошуково-дослідницької діяльності.
Тип уроку: урок застосування отриманих знань на практиці.
Вид уроку: особистісно орієнтований інтегрованого типу з використанням мультимедійних технологій.
Автор: Сухоручко Л. І., учитель, Бабченська школа Богородчанського району Івано-Франківської обл.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
- ▶ Розробка уроку української літератури "Павло Тичина – "дивний мрійник з очима дитини і розумом філософа". Світла нота "Сонячних кларнетів". 11 клас
- ▶ Розробка нетрадиційного уроку української літератури "Люди та людиська в історичному романі Ліни Костенко "Маруся Чурай"
- ▶ План-конспект уроку української літератури "Головного очима не побачиш…"
- ▶ Розробка нетрадиційного уроку-інсценівки з української літератури "Іван Франко. Фарбований лис"
Facebook
Twitter
Google+
Освіта.ua
13.10.2010