Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Українська література Розробка уроку з української літератури "Ти знаєш, що ти ‑ людина?". 7 клас
Рейтинг
23

Розробка підсумкового уроку – філософського дослідження ‑ з української літератури в 7 класі за творчістю О. Стороженка, Б. Лепкого, Л. Костенко, Б. Харчука, Є. Гуцала, Л. Понамаренка із використанням Біблійних притч. Мета – розвивати вміння обстоювати власну думку, доводити її, формувати кругозір

Розробка уроку з української літератури "Ти знаєш, що ти ‑ людина?". 7 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.8 з 5 на основі 6 оцінок.

Мета:

  • виявити рівень учнівських знань, умінь та навичок із вивченої теми, закріпити їх;
  • розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, вміння застосовувати отримані знання під час виконання запропонованих завдань;
  • виховувати інтерес до наслідків власної праці;
  • дослідити, як автор примушує читача замислитися над сенсом людського життя, моральний вибір кожної людини; виховувати повагу до Бога, Який любить нас і дав нам Своє Слово;
  • вміння обстоювати власну думку, доводити її, формувати кругозір, світогляд школярів;
  • виховувати почуття поваги до творчості письменників.

Тип уроку: філософське дослідження.

Обладнання:

  • дидактичний матеріал (тестові завдання, картки, схеми);
  • Біблія (із мови давньоєврейської й грецької на українську дослівно наново перекладена. Українське Біблійне товариство, 2005р.).

Автор: Білецька Л. Д., учитель української мови та літератури, Новоград-Волинська школа № 9 Житомирської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
04.10.2010

Популярні новини
МОН планує оцінювати успішність освітньої політики Лілія Гриневич повідомила, що МОН планує проводити систематичні моніторингові дослідження
Заповнення Класного журналу у першому класі: рекомендації МОН Документ визначає особливості ведення журналів класними керівниками та вчителями
Школи отримають порадники про суть освітньої реформи Посібники допоможуть вчителям зрозуміти суть освітньої реформи та нового Державного стандарту
МОН планує більш ефективно використовувати кошти на НУШ Відомство планує отримати зв‘язок від педагогів і переглянути перелік обладнання для НУШ

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!