Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Антикорупційне виховання Корупція
Рейтинг
1

Конспект уроку. Корупція та історичні умови її появи. Причини та наслідки

Корупція

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 1 з 5 на основі 1 оцінок.

Кількість годин: 2.

Цілі та завдання: обговорити корупцію та історичні умови її появи, аналізувати причини та наслідки появи корупції, способи та засоби боротьби, розвивати критичне мислення.

Посібники: теоретичні матеріали, словник іноземних слів.

Методи: лекція, дискусії, робота у групах.

ХІД УРОКУ 1

1. На початку уроку з'ясовуються знання учнів про корупцію та думки про неї. Читається лекція. Представляються завдання для дискусії:

- чи може корупція порушити інтереси людини?

- чи існують у Литві прояви корупції?

- чи можливо знищити корупцію?

2. Дається завдання додому - довідатись думки членів родини про корупцію:

- які сфери життя суспільства найбільш корумповані?

- які способи боротьби з корупцією пропонують дорослі?

ХІД УРОКУ 2

Учні діляться на групи. Кожна група на отриманих аркушах записує інформацію, зібрану під час проведеного вдома опитування. Основні думки записуються на дошці. Іде обговорення. Кожній групі дається назва певної професії. Учні мають придумати способи та засоби боротьби з корупцією представників даної професії. Вони представляють свою думку, аргументуючи її. Порівнюються наявні способи боротьби з корупцією з отриманими у класі результатами та домашньою інформацією. Точиться дискусія.

Зв'язки з антикорупційною освітою: учні, аналізуючи свою думку, думки батьків та інших дорослих, намагаються зрозуміти явище корупції, її наслідки, намагаються захистити свою думку, виражають свої думки, роблять висновки.

Автор: Д. Віляйкене. "Антикоррупционное воспитание в школе".

Освіта.ua
10.12.2008

Популярні новини
У школах відбулись свята Останнього дзвоника Цього року документи про освіту отримають 343 тисячі учнів 9-х класів та 185 тисяч одинадцятикласників
Київ посилює охорону шкіл і садочків Відповідні заходи вжиті у зв’язку із поширенням отруєння школярів газоподібними речовинами
Поділ початкових класів на групи: роз'яснення МОН Поділ здійснюється незалежно від того, як розподілений час між окремими й інтегрованими предметами
МОН офіційно продовжило строки вибору підручників Міносвіти продовжило строки проведення конкурсного відбору проектів підручників для 1 класу

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!