Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Антикорупційне виховання Внутрішні конфлікти особистості
Рейтинг
1

Конспект уроку. Навички вирішення внутрішніх конфліктів

Внутрішні конфлікти особистості

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 1 з 5 на основі 1 оцінок.

Мета та задачі:

1. Познайомити з поняттям "внутрішній конфлікт".

2. Допомогти придбати навички в рішенні внутрішніх конфліктів.

3. Дати можливість краще довідатись про себе: своєрідність власної особистості, бажання, свої внутрішні конфлікти.

4. З'ясувати ставлення до явищ корупції.

Методи: лекція, дискусія, рольові ситуаційні завдання.

ХІД УРОКУ

Учні знайомляться з поняттям «внутрішній конфлікт». Знаючи, що має на увазі даний вираз, учні дискутують про те, як вони вирішують свої внутрішні конфлікти, програють ситуації, в яких потрібно підтримати одну зі сторін свого внутрішнього конфлікту, а іншу спростувати, пояснюють мотиви свого вибору. Розглядаються такі ситуації:

"Учень хоче виїхати в Америку. Йому потрібна віза. Можливі два варіанти:

а) учень йде в установу до чиновника, дотримується правил, але не знає, чи одержить він візу чи ні;

б) учень не дотримується правил, дає хабар чиновнику й одержує гарантію, що візу він отримає".

У робочому зошиті учні виконують 1-3 завдання.

Узагальнення: даний урок допомагає учням краще довідатись про особливості своєї особистості, навіть ті, на які вони не звертають уваги або зовсім заперечують.

Зв'язки з антикорупційною освітою: у ході обговорення теми "Внутрішній конфлікт" учні з'ясовують для себе своє ставлення до корупції.

Автор: Р. Диргінчене. "Антикоррупционное воспитание в школе", Литва.

Освіта.ua
16.12.2008

Популярні новини
Учителів можуть звільняти за аморальні вчинки, - ВСУ Верховний суд надав роз'яснення щодо звільнення педагогів, які себе скомпрометували
Нова українська школа: 9 змін, які пропонує Міносвіти Це буде «школа компетентностей», яка співпрацюватиме з батьками і враховуватиме індивідуальність
Мертві бджоли… Оновленню програм із української мови Навчання української за 29 років не змінило своєї суті й не виконує ролі, яку належить виконувати
Діти мають виходити зі школи багатомовними, - міністр За словами Лілії Гриневич, володіння кількома мовами збільшує освітні можливості дітей

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!