Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Інтегровані уроки Розробка інтегрованого уроку з алгебри та хімії "Хімічний і математичний способи розв’язання задач на змішування розчинів". 9 клас (рос. мова)
Рейтинг
11

Розробка інтегрованого уроку вивчення нового матеріалу з алгебри та хімії для 9 класу з використанням комп’ютера, мультимедійного проектора, роздавального матеріалу та хімічних розчинів. Мета уроку – сформувати навички рішення задач за допомогою хімічних і математичних алгоритмів. У додатку – мультимедійна презентація

Розробка інтегрованого уроку з алгебри та хімії "Хімічний і математичний способи розв’язання задач на змішування розчинів". 9 клас (рос. мова)

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.7 з 5 на основі 3 оцінок.

Цель урока:

  • сформировать умения и навыки решения задач по теме с помощью химических и математических алгоритмов;
  • развивать мышление, умения и навыки применять знания из математики на уроках химии;
  • закреплять вычислительные навыки, развивать пространственное представление;
  • воспитывать культуру общения в группах, интерес к предмету.

Тип урока: изучение нового материала.

Оборудование:

  • компьютер;
  • мультимедийный проектор;
  • раздаточный материал;
  • химические растворы.

Автори:

  • Беляєва Л. С., учитель математики, Торезька гімназія суспільно-гуманітарного профілю Донецької обл.;
  • Голованова І. П., учитель хімії, Торезька гімназія суспільно-гуманітарного профілю Донецької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
16.06.2010

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!