Рейтинг
5

Інтегрований урок з природничо-математичних наук (фізика, математика, інформатика). Узагальнення навчального матеріалу, впроваджуючи інтерактивні технології в організації й супроводу освітнього процесу (традиційного, елементарного, дистанційного, мобільного) за допомогою телекомунікаційного зв’язку і комп’ютерних мереж на основі ігрових форм роботи.

Систематизація, узагальнення та контроль знань з природничо-математичних дисциплін

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Автори:

  • Ковальчук Олена Михайлівна, заступник директора з НВР, учитель фізики
  • Дніпренко Валентина Іванівна, учитель математики
  • Сєрак Тетяна Геннадіївна, учитель інформатики

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
15.04.2020

Популярні новини
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Розпочалося підключення шкіл до електронних журналів В Україні розпочато підключення шкіл до сервісу електронних шкільних журналів та щоденників
Загрузка...