Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Інтегровані уроки Інтегрований урок української мови та трудового навчання "Кухарі-мовознавці", 7 клас

Інтегрований урок української мови та трудового навчання мета якого навчити писати твір-розповідь про процес праці та готувати страви з крупів. Йому передує пропедевтична підготовка учнів: знайти та виписати прислів'я та приказки, в яких згадуються крупи та страви з них. Учням пропонується "зірочка обмірковування" ‑ потреба, безпека, варіанти, естетика для індивідуальної роботи й алгоритм самостійної роботи

Інтегрований урок української мови та трудового навчання "Кухарі-мовознавці", 7 клас

Оцініть публікацію
 

Мета уроку:

  • навчити писати твір-розповідь про процес праці;
  • навчити готувати страви з крупів;
  • повторити типи та стилі мовлення, особливості побудови розповіді та опису;
  • ознайомити дітей з видами крупів, їхнім значенням у харчуванні людини, народними традиціями, пов'язаними із зерновими культурами, з різноманітністю способів і рецептів приготування каш;
  • допомогти учням вибрати жанр і стиль майбутнього твору;
  • розвивати усне та писемне мовлення;
  • удосконалювати вміння сервірувати стіл, розвивати художній смак під час оформлення готових страв;
  • виховувати свідоме виконання правил техніки безпеки під час роботи з гарячими рідинами;
  • виховувати повагу до праці не лише дорослих, але й до праці однолітків;
  • прищеплювати розуміння необхідності свідомого ставлення до свого здоров'я через здорову їжу.

Обладнання: підручники, робочі зошити. Тарілки, ложки, скатертина, серветки, каструлі, полумиски.

Роздатковий матеріал: таблиця "Стилі та типи мовлення". Колекція сушених злакових рослин (або їх зображення). Колекція круп. Оформлений стенд із зображенням страв української кухні. Книги рецептів страв української кухні.

Попередня підготовка дітей:

  • знайти і прочитати додаткову літературу про історію злакових рослин і круп, про каші;
  • знайти і виписати прислів'я і приказки, у яких згадуються крупи та страви з них.

Автор: Завадовська О. І., учитель української мови та літератури, Київська школа № 99.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
28.12.2009

Популярні новини
Новий закон «Про освіту»: ключові новели Роз’яснення і рекомендації МОН щодо механізму реалізації окремих положень закону «Про освіту»
Наші педагогічні виші не готові змінюватись, - Гриневич За словами міністра, вищі навчальні заклади часто залишаються закритими до нового
МОН затвердило нове положення про ДПА молодших спеціалістів Державна підсумкова атестація відтепер буде проводитись письмово або у формі ЗНО
В ПАРЄ відбудуться дебати щодо закону України «Про освіту» Парламентська асамблея РЄ проведе термінові дебати щодо 7 статті закону України «Про освіту»

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!