Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Інтегровані уроки Соціально-економічний розвиток Канади наприкінці ХХ - на початку ХХІ століть. Інтегрований урок (історія та інформатика)

Розробка бінарного уроку з історії та інформатики, дидактична мета якого: з історії - охарактеризувати вказаний період, намагаючись довести, що країна вважається найкращою для проживання; з інформатики - закріпити вміння та навички роботи з програмами Microsoft Word, Power Point, Paint

Соціально-економічний розвиток Канади наприкінці ХХ - на початку ХХІ століть. Інтегрований урок (історія та інформатика)

Оцініть публікацію
 

Автори:

  • Барченкова Н.О., учитель математики та інформатики
  • Смаглюк Т.В, учитель історії та географії

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
04.02.2012

Популярні новини
Міністр: учителі не мають ходити по будинках та шукати дітей Учителі не мають займатися «всеобучем», але повинні надавати консультації батькам
МОН пропонує об'єднати предмети у старшій школі За визначенням авторів реформи, інтеграція надасть можливості сформувати цілісну картину світу
Розенко: не можна допустити переходу на півставки В уряді мають намір не допустити скорочень працівників або переведення їх на півставки
МОН проведе моніторинг якості початкової освіти В Україні вивчать стан читацької та математичної компетентностей учнів початкової школи

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!