Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Інтегровані уроки Розробка інтегрованого уроку з математики та літератури "Аналогії між літературними та математичними об’єктами"
Рейтинг
1

Розробка інтегрованого уроку з математики та літератури. Мета ‑ формувати уміння встановлювати асоціації й аналогії між математичними об’єктами та тими, що змальовує народна мудрість; в опосередкованій формі перевірити знання учнів з усної народної творчості та певного математичного матеріалу; продемонструвати зв’язок між предметами

Розробка інтегрованого уроку з математики та літератури "Аналогії між літературними та математичними об’єктами"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 1 з 5 на основі 1 оцінок.

Мета:

  • формувати уміння встановлювати асоціації та аналогії між математичними об’єктами і тими, що змальовує народна мудрість;
  • в опосередкованій формі перевірити знання учнів з усної народної творчості та певного математичного матеріалу;
  • розвивати вміння переносити знання, здобуті під час вивчення шкільних предметів, з однієї галузі в іншу;
  • продемонструвати зв'язок між математикою і літературою, сприяти формуванню цілісного знання про всесвіт.

Обладнання:

  • картки-консультації;
  • схеми на дошці;
  • вислови гуманітаріїв про математику.

Автори: Драч Т. Д., учитель математики та Штефан Л. В., учитель української мови та літератури, Київська вечірня (змінна) середня школа № 18.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
06.11.2010

Популярні новини
МОН планує більш ефективно використовувати кошти на НУШ Відомство планує отримати зв‘язок від педагогів і переглянути перелік обладнання для НУШ
В Україні стартував Всеукраїнський тиждень права Метою проведення заходу є ознайомлення молоді з базовими знаннями про свої права
Стереотипи і гендерні розриви необхідно долати, - Гриневич За словами міністра, історичним витоком дискримінації є стереотипи, якими пронизана вся культура
Відповідає міністр: чи має дитина прибирати у школі? За словами Лілії Гриневич, чистота у школі не може залежати тільки від діяльності дитини

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!