Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Інтегровані уроки Розробка інтегрованого уроку з математики та літератури "Аналогії між літературними та математичними об’єктами"
Рейтинг
1

Розробка інтегрованого уроку з математики та літератури. Мета ‑ формувати уміння встановлювати асоціації й аналогії між математичними об’єктами та тими, що змальовує народна мудрість; в опосередкованій формі перевірити знання учнів з усної народної творчості та певного математичного матеріалу; продемонструвати зв’язок між предметами

Розробка інтегрованого уроку з математики та літератури "Аналогії між літературними та математичними об’єктами"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 1 з 5 на основі 1 оцінок.

Мета:

  • формувати уміння встановлювати асоціації та аналогії між математичними об’єктами і тими, що змальовує народна мудрість;
  • в опосередкованій формі перевірити знання учнів з усної народної творчості та певного математичного матеріалу;
  • розвивати вміння переносити знання, здобуті під час вивчення шкільних предметів, з однієї галузі в іншу;
  • продемонструвати зв'язок між математикою і літературою, сприяти формуванню цілісного знання про всесвіт.

Обладнання:

  • картки-консультації;
  • схеми на дошці;
  • вислови гуманітаріїв про математику.

Автори: Драч Т. Д., учитель математики та Штефан Л. В., учитель української мови та літератури, Київська вечірня (змінна) середня школа № 18.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
06.11.2010

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!