Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Розробка уроку читання "Хто ледарює, той голодує". 2 клас

Розробка уроку читання з позначеної теми для 2 класу. Мета ‑ ознайомити дітей із процесом виготовлення хліба, прислів’ями, що прославляють працю; удосконалювати мовлення, акторські здібності; виховувати пізнавальний інтерес до усної народної творчості, повагу до людей та праці

Розробка уроку читання "Хто ледарює, той голодує". 2 клас

Оцініть публікацію
 

Мета:

  • ознайомити дітей з процесом виготовлення хліба, прислів'ями, що прославляють працю;
  • розвивати навички слуханні та інтонування почутого, удосконалювати мовлення, акторські здібності;
  • виховувати пізнавальний інтерес до усної народної творчості, повагу до людей праці, пошану до хліба.

Тип уроку: комбінований.

Метод ведення: словесно-наочний.

Обладнання:

  • ілюстрації до казок;
  • дитячі малюнки;
  • малюнки колосків з мовним завданням;
  • маски казкових героїв;
  • силуетні малюнки півника і мишенят;
  • малюнки, що відображають шлях хліба до столу;
  • клубок ниток;
  • мікрофон;
  • колоски пшениці;
  • музичне оформлення.

Автор: Гонтарь Л. А., учитель початкових класів, Дніпропетровський НВК № 33 "ЗНЗ І ступеня ‑ багатопрофільна гімназія".

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
17.09.2010

Популярні новини
Учителів можуть звільняти за аморальні вчинки, - ВСУ Верховний суд надав роз'яснення щодо звільнення педагогів, які себе скомпрометували
Нова українська школа: 9 змін, які пропонує Міносвіти Це буде «школа компетентностей», яка співпрацюватиме з батьками і враховуватиме індивідуальність
Мертві бджоли… Оновленню програм із української мови Навчання української за 29 років не змінило своєї суті й не виконує ролі, яку належить виконувати
Діти мають виходити зі школи багатомовними, - міністр За словами Лілії Гриневич, володіння кількома мовами збільшує освітні можливості дітей

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!