Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Сценарій уроку-проекту з природознавства "Що ми знаємо про Полісся?". 4 клас
Рейтинг
28

Сценарій уроку-проекту з природознавства в 4 класі з теми "Природні зони України. Зона мішаних лісів". Мета ‑ продовжити формувати уявлення про Україну; розкрити причину різноманітності природи; розвивати спостережливість, уміння аналізувати, узагальнювати; виховувати дбайливе ставлення до природи

Сценарій уроку-проекту з природознавства "Що ми знаємо про Полісся?". 4 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.5 з 5 на основі 8 оцінок.

Тип проекту: інформаційний, дослідницький, екологічний, творчий, природничо-науковий.

Навчальнi предмети: природознавство.

Клас: 4 клас.

Кiлькiсть учнів: 19 учнів.

Мета:

  • навчальна: продовжити формувати уявлення про Україну; розкрити причину різноманітності природи в різних її куточках, ознайомити з особливостями природи зони мішаних лісів, рослинним і тваринним світом;
  • розвиваюча: розвивати спостережливість, уміння аналізувати, узагальнювати;
  • виховна: виховувати дбайливе ставлення до природи.

Очікувані результати:

  • учні навчаться планувати свій час;
  • навчаться створювати продукти проекту згідно критеріїв;
  • здобувати інформацію з різних джерел;
  • аналізувати, систематизувати та представляти отриману інформацію у графічному вигляді;
  • навчаться проводити цільовий або ефективний пошук в мережі Інтернет;
  • отримають досвід публічного виступу під час захисту проекту;
  • навчаться переносити наукові методи пізнання (аналіз, синтез, оцінювання), відпрацьовані під час роботи над проектом, на навчальну та суспільну діяльність;
  • учні набудуть навички давати творчу оцінку результатам проектної діяльності та власним навчальним досягненням.

Матерiалъно-технiчне, iнформацiйно-технiчне та методичне забезпечення:

  • інтерактивна дошка;
  • карта природних зон України;
  • комп’ютери;
  • підручник Т. М. Байбара, Н. М. Бібік "Я і Україна", К. – "Форум", 2004;
  • зошити Н. В. Клочко "Я і Україна", - Харків, 2008;
  • друковані матеріали, фотоматеріали.

Форма представлення кiнцевого продукту:

  • слайдова презентація;
  • доповідь (колективна з використанням наочності).

Автор: Сорока Н. Ю., учитель початкових класів, Прилуцька школа № 9 Чернігівська обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
11.09.2010

Популярні новини
Новий закон «Про освіту»: ключові новели Роз’яснення і рекомендації МОН щодо механізму реалізації окремих положень закону «Про освіту»
Наші педагогічні виші не готові змінюватись, - Гриневич За словами міністра, вищі навчальні заклади часто залишаються закритими до нового
МОН затвердило нове положення про ДПА молодших спеціалістів Державна підсумкова атестація відтепер буде проводитись письмово або у формі ЗНО
В ПАРЄ відбудуться дебати щодо закону України «Про освіту» Парламентська асамблея РЄ проведе термінові дебати щодо 7 статті закону України «Про освіту»

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!