Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Сценарій уроку-проекту з природознавства "Що ми знаємо про Полісся?". 4 клас
Рейтинг
28

Сценарій уроку-проекту з природознавства в 4 класі з теми "Природні зони України. Зона мішаних лісів". Мета ‑ продовжити формувати уявлення про Україну; розкрити причину різноманітності природи; розвивати спостережливість, уміння аналізувати, узагальнювати; виховувати дбайливе ставлення до природи

Сценарій уроку-проекту з природознавства "Що ми знаємо про Полісся?". 4 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.5 з 5 на основі 8 оцінок.

Тип проекту: інформаційний, дослідницький, екологічний, творчий, природничо-науковий.

Навчальнi предмети: природознавство.

Клас: 4 клас.

Кiлькiсть учнів: 19 учнів.

Мета:

  • навчальна: продовжити формувати уявлення про Україну; розкрити причину різноманітності природи в різних її куточках, ознайомити з особливостями природи зони мішаних лісів, рослинним і тваринним світом;
  • розвиваюча: розвивати спостережливість, уміння аналізувати, узагальнювати;
  • виховна: виховувати дбайливе ставлення до природи.

Очікувані результати:

  • учні навчаться планувати свій час;
  • навчаться створювати продукти проекту згідно критеріїв;
  • здобувати інформацію з різних джерел;
  • аналізувати, систематизувати та представляти отриману інформацію у графічному вигляді;
  • навчаться проводити цільовий або ефективний пошук в мережі Інтернет;
  • отримають досвід публічного виступу під час захисту проекту;
  • навчаться переносити наукові методи пізнання (аналіз, синтез, оцінювання), відпрацьовані під час роботи над проектом, на навчальну та суспільну діяльність;
  • учні набудуть навички давати творчу оцінку результатам проектної діяльності та власним навчальним досягненням.

Матерiалъно-технiчне, iнформацiйно-технiчне та методичне забезпечення:

  • інтерактивна дошка;
  • карта природних зон України;
  • комп’ютери;
  • підручник Т. М. Байбара, Н. М. Бібік "Я і Україна", К. – "Форум", 2004;
  • зошити Н. В. Клочко "Я і Україна", - Харків, 2008;
  • друковані матеріали, фотоматеріали.

Форма представлення кiнцевого продукту:

  • слайдова презентація;
  • доповідь (колективна з використанням наочності).

Автор: Сорока Н. Ю., учитель початкових класів, Прилуцька школа № 9 Чернігівська обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
11.09.2010

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!