Рейтинг
39

Розробка уроку позакласного читання з позначеної теми в 4 класі. Мета — розширювати знання дітей про поезію, знайомити з віршами поетів-класиків, поетів-сучасників, поетів-земляків. Формувати вміння аналізувати віршовані твори, удосконалювати навички виразного читання віршів, збагачувати активний словник учнів і виховувати любов до поезії, до рідного слова

Розробка уроку позакласного читання з теми "Поезія – душі перлина". 4 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.8 з 5 на основі 14 оцінок.

Мета:

  • розширювати знання дітей про поезію, знайомити з віршами поетів-класиків, поетів-сучасників, поетів-земляків;
  • формувати вміння аналізувати віршовані твори, удосконалювати навички виразного читання віршів, збагачувати активний словник учнів;
  • виховувати любов до поезії, до рідного слова.

Тип уроку: урок позакласного читання.

Обладнання:

  • виставка книг "Мої улюблені вірші";
  • портрети поетів;
  • репродукція картини Т. Шевченка "Батьківська хата у Кирилівці";
  • стінгазета;
  • малюнок кобзаря.

Девіз уроку. "Поезія – це завжди неповторність, якийсь безсмертний дотик до душі".

Автор: Колодяжна Л. А., учитель початкових класів, Охтирська школа № 3 Сумської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
08.09.2010

Популярні новини
Цього року учні 9-х класів складатимуть ДПА Інформація про звільнення від проходження ДПА учнів 9-х класів є недостовірною
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Загрузка...