Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Розробка уроку курсу "Я і Україна. Громадянська освіта" "Людські чесноти та недоліки. Намагайся не обманювати". 3 клас
Рейтинг
83

Розробка уроку курсу "Я і Україна. Громадянська освіта", 3 клас. Мета — продовжити формування уявлення про людські чесноти й недоліки, а саме про правдивість і брехливість; учити добувати інформацію з різних джерел; формувати риси соціально компетентної особистості; виховувати бажання завжди говорити правду

Розробка уроку курсу "Я і Україна. Громадянська освіта" "Людські чесноти та недоліки. Намагайся не обманювати". 3 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.5 з 5 на основі 24 оцінок.

Мета:

  • продовжити формування уявлення про людські чесноти й недоліки, а саме про правдивість і брехливість;
  • розвивати й удосконалювати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, планувати шляхи до самовдосконалення, оцінювати свої та чужі вчинки з морального боку;
  • вчити добувати інформацію з різних джерел знань;
  • формувати риси соціально компетентної особистості, а саме: здатності до самоаналізу й самопізнання, здатності до співпраці та взаєморозуміння;
  • виховувати бажання завжди говорити правду.

Обладнання:

  • сюжетні малюнки;
  • модель уроку;
  • картки – ситуативні задачі.

Автор: Голоцукова Л. М., учитель початкових класів, Маріупольська школа № 64 Донецької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
04.09.2010

Популярні новини
Місцева влада зможе утримувати школи, - Гройсман За 11 місяців 2016 року додаткові надходження до місцевих бюджетів сягнули 44 млрд
Керівники шкіл та вишів подаватимуть е-декларації Починаючи з 01 січня 2017 року, освітяни-керівники будуть зобов'язані подавати е-декларації
В МОН хочуть відкрити процедуру надання грифів Міністерство освіти має намір зробити відкритою процедуру надання грифу навчальній літературі
МОН зменшить регуляторний вплив на школи У відомстві переглянуть накази МОН на предмет зменшення регуляторного впливу в освіті

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!