Рейтинг
83

Розробка уроку курсу "Я і Україна. Громадянська освіта", 3 клас. Мета — продовжити формування уявлення про людські чесноти й недоліки, а саме про правдивість і брехливість; учити добувати інформацію з різних джерел; формувати риси соціально компетентної особистості; виховувати бажання завжди говорити правду

Розробка уроку курсу "Я і Україна. Громадянська освіта" "Людські чесноти та недоліки. Намагайся не обманювати". 3 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.5 з 5 на основі 24 оцінок.

Мета:

  • продовжити формування уявлення про людські чесноти й недоліки, а саме про правдивість і брехливість;
  • розвивати й удосконалювати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, планувати шляхи до самовдосконалення, оцінювати свої та чужі вчинки з морального боку;
  • вчити добувати інформацію з різних джерел знань;
  • формувати риси соціально компетентної особистості, а саме: здатності до самоаналізу й самопізнання, здатності до співпраці та взаєморозуміння;
  • виховувати бажання завжди говорити правду.

Обладнання:

  • сюжетні малюнки;
  • модель уроку;
  • картки – ситуативні задачі.

Автор: Голоцукова Л. М., учитель початкових класів, Маріупольська школа № 64 Донецької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
04.09.2010

Популярні новини
Цього року учні 9-х класів складатимуть ДПА Інформація про звільнення від проходження ДПА учнів 9-х класів є недостовірною
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Загрузка...