Рейтинг
9

Творча група учителів початкових класів "Гармонія" представляє набір математичних розминок для учнів початкової школи (1‑4-й клас) різноманітної спрямованості. Презентовані дидактичні матеріали стануть у пригоді як учителям-початківцям, так і тим, хто має достатній педагогічний досвід

Математичні розминки в початкових класах

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 3 оцінок.

Відомо, що кожна дитина, прагне удосконалюватись. Із приходом до школи вона має усвідомити можливості навчального процесу, які забезпечуються педагогічним стимулюванням та задоволенням навчально–пізнавальних потреб, а вони є домінуючими для учнів початкової школи. За технологією проведення особистісно орієнтованого уроку І етапом є стимулювання  та мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів, де учитель вмотивовує діяльність, позитивно спрямовує на працю. Тут важливо врахувати особистий досвід учнів щодо теми уроку. На уроках математики доцільно проводити психологічні тренінги, математичні розминки, рекламу, театральний момент та інші прийоми.

Педагогічна майстерність учителя полягає в тому, щоб підняти процес навчання учнів на більш високий рівень завдяки свідомому просуванню від мети уроку до бажаного результату. Крім того, такий підхід край необхідний для усунення формалізму у діяльності сучасної школи, оскільки дає змогу учневі сприймати себе як активного суб'єкта навчального процесу, від якого залежить якщо не все, то більшість у самовдосконаленні.

Автори: Деркач Л. В., Бодня Л. М., Степанова М. М., Пальчик О. Є., учителі початкових класів, Решетилівська школа Полтавської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
12.08.2010

Популярні новини
Цього року учні 9-х класів складатимуть ДПА Інформація про звільнення від проходження ДПА учнів 9-х класів є недостовірною
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Загрузка...