Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Творчі завдання для розвитку продуктивного мислення молодших школярів на уроках математики з розділу "Величини"

Презентується методика вивчення величин, в основі якої лежить практична діяльність учнів, пов’язана з оволодінням навичками вимірювання довжини відрізка, площі фігури, температури, маси й об’єму тіла, часу, швидкості руху тіла. Використовуються різноманітні творчі та логічні вправи: запитання, задачі-головоломки, задачі-жарти, дидактичні ігри, загадки, ребуси тощо

Творчі завдання для розвитку продуктивного мислення молодших школярів на уроках математики з розділу "Величини"

Оцініть публікацію
 

Сьогодення педагогічної науки вимагає реалізації нових підходів до навчання та виховання дітей молодшого шкільного віку, оскільки на сучасному етапі розвитку суспільства і педагогічної думки підвищуються вимоги до рівня інтелектуального розвитку школярів.

Початкова школа, зберігаючи наступність із дошкільною ланкою освіти, забезпечує подальше становлення особистості дитини, її інтелектуальний, соціальний та фізичний розвиток. Умовою ефективності навчально-виховного процесу учіння молодших школярів є результативність пізнавальної діяльності, від якої залежить цілеспрямованість розумової активності, розвиток інтелектуальної рефлексії та творчих здібностей учнів.

У курсі математики початкової школи учні вивчають розділ «Величини», який тісно пов’язаний з практичною діяльністю людства. У зв’язку з вимірюванням величин розширюється і уточнюється поняття про число.

В основі методики вивчення величин лежить практична діяльність учнів, пов’язана з оволодінням навичками вимірювання таких величин, як довжина відрізка, площа фігури, температура, маса і об’єм тіла, час. Перераховані величини, передбачені програмою початкової школи, є основними. Крім них передбачені також і деякі похідні величини: швидкість руху тіла, вартість.

Автори:

  • Богута В. М., асистент кафедри дошкільної та початкової освіти, Полтавський національний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка;
  • Деркач Л. В., учитель початкових класів, Решетилівська школа Полтавської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
26.06.2010

Популярні новини
Учителів можуть звільняти за аморальні вчинки, - ВСУ Верховний суд надав роз'яснення щодо звільнення педагогів, які себе скомпрометували
Нова українська школа: 9 змін, які пропонує Міносвіти Це буде «школа компетентностей», яка співпрацюватиме з батьками і враховуватиме індивідуальність
Мертві бджоли… Оновленню програм із української мови Навчання української за 29 років не змінило своєї суті й не виконує ролі, яку належить виконувати
Діти мають виходити зі школи багатомовними, - міністр За словами Лілії Гриневич, володіння кількома мовами збільшує освітні можливості дітей

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!