Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Розвиток мовлення – найважливіша умова успішного навчання молодших школярів
Рейтинг
3

Робота присвячена одній з актуальних проблем сучасної методики викладання української мови в початкових класах ‑ проблемі розвитку мовлення молодших школярів. Авторка доводить, що мовлення ─ важливий засіб спілкування, обміну думками та почуттями між людьми

Розвиток мовлення – найважливіша умова успішного навчання молодших школярів

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 1.5 з 5 на основі 2 оцінок.

Однією з найважливіших і актуальних проблем сучасної методики викладання української мови в початкових класах є проблема розвитку мовлення молодших школярів. Зрозуміло, що під час вивчення рідної мови одним із головних завдань є завдання формування і розвитку у дітей правильного, виразного, чистого мовлення.

Мова – одне з див, за допомогою якого люди передають найтонші відтінки думок і почуттів. Саме вона віддзеркалює душу народу, його історію. Збагнути таємницю мови, прочитати історію слів, а звідси ─ предметів та явищ, може тільки той, хто знає рідну мову. Берегти, плекати мову треба змалку, бо добре відомо, що чим багатший словниковий запас людини, тим краще її мовленнєвий розвиток. Людське "Я", внутрішній зміст особистості виникає і формується не само по собі, а тільки в процесі спілкування з тими, хто оточує, де складаються певні особистісні взаємовідносини. І від того, який характер відносин дитини з тими, хто оточує, багато в чому залежить, які саме особистісні якості сформуються в неї. Уже в перші тижні життя в дітей починає формуватися потреба у спілкуванні з людьми ─ особлива потреба не біологічного, а соціального характеру. Спілкування з дорослими розглядається як один із важливіших факторів розвитку дитини в перші роки життя. Тому важливо, щоб із перших днів життя батьки оточували дитину любов’ю і піклуванням, звертались до неї літературною мовою і вчили її говорити правильно, прищеплюючи  любов до рідного слова, власним мовленням засвідчуючи його велич і красу.

Автор: Ковальова В. І., учитель початкових класів, Краматорська школа № 2 Донецької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
25.06.2010

Популярні новини
Вчитель Нової школи матиме свободу творчості, - Гриневич За словами міністра, педагогіка партнерства має бути однією з основ нової школи
Розпочалась друга сесія обговорення програм 5-9 класів Учителів запрошують долучитись до обговорення та удосконалення програм базової школи
МОН надало грифи підручникам для 9-го класу Грифи надані за результатами першого етапу конкурсу підручників для учнів 9-х класів
В Україні функціонує 178 опорних шкіл, - міністр Сьогодні понад 60% сільських дітей навчаються у класах з наповненістю менше 15 учнів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!