Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Загадки як засіб розвитку логічного мислення

Авторка розповідає про власний досвід використання загадок у навчально-виховному процесі. На її думку – це надійний спосіб розвитку логічного мислення учнів

Загадки як засіб розвитку логічного мислення

Оцініть публікацію
 

Загадка – народний твір, який з’явився ще задовго до того, як люди почали писати й читати. З давніх-давен до загадування й розгадування загадок ставилися відповідально. У наш час загадки є одним з видів розваг, але ця розвага має серйозний підтекст. Назва загадки походить від слова гадати, думати.

Загадки – це дуже корисна вправа для дитячого розуму. Загадки інтригують дітей та стимулюють їхню фантазію. Із задоволенням діти слухають й розгадують загадки на рими. Віршовані загадки збагачують знання дітей, розвивають їх, виховують в них любов до рідної мови; розширюють уявлення про навколишній світ.

Загадка – маленька логічна задача, що вимагає для свого розв’язання знань про предмет, його суттєві ознаки, уміння всебічно розглядати предмети, явища, встановлювати зв’язки і залежності його з іншими на основі зовнішньої та внутрішньої схожості, аналогії, спільності та протилежності. Загадки в математиці допомагають розв’язати низку логічних завдань, оскільки  завжди містять різноманітні логічні задачі й питання у прихованій формі. Відгадати її – отже, знайти рішення, тобто здійснити досить складну математичну операцію.

Автор: Іщук Н. О., учитель початкових класів, Шепетівський НВК №2 Хмельницької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
05.06.2010

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!