Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Загадки як засіб розвитку логічного мислення
Рейтинг
4

Авторка розповідає про власний досвід використання загадок у навчально-виховному процесі. На її думку – це надійний спосіб розвитку логічного мислення учнів

Загадки як засіб розвитку логічного мислення

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 1 оцінок.

Загадка – народний твір, який з’явився ще задовго до того, як люди почали писати й читати. З давніх-давен до загадування й розгадування загадок ставилися відповідально. У наш час загадки є одним з видів розваг, але ця розвага має серйозний підтекст. Назва загадки походить від слова гадати, думати.

Загадки – це дуже корисна вправа для дитячого розуму. Загадки інтригують дітей та стимулюють їхню фантазію. Із задоволенням діти слухають й розгадують загадки на рими. Віршовані загадки збагачують знання дітей, розвивають їх, виховують в них любов до рідної мови; розширюють уявлення про навколишній світ.

Загадка – маленька логічна задача, що вимагає для свого розв’язання знань про предмет, його суттєві ознаки, уміння всебічно розглядати предмети, явища, встановлювати зв’язки і залежності його з іншими на основі зовнішньої та внутрішньої схожості, аналогії, спільності та протилежності. Загадки в математиці допомагають розв’язати низку логічних завдань, оскільки  завжди містять різноманітні логічні задачі й питання у прихованій формі. Відгадати її – отже, знайти рішення, тобто здійснити досить складну математичну операцію.

Автор: Іщук Н. О., учитель початкових класів, Шепетівський НВК №2 Хмельницької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
05.06.2010

Популярні новини
Школи отримають кембриджські підручники Підручники з англійської британських видавництв набрали більшість голосів учителів початкової школи
Навчальні заклади отримали перші результати ДПА УЦОЯО визначив результати ДПА з семи предметів за рівень повної загальної середньої освіти
МОН: експертиза підручників виявила факти дискримінації Більшість українських дітей не можуть знайти у підручниках віддзеркалення себе
У МОН анонсували початок роботи пришкільних таборів У відомстві очікують, що влітку пришкільні табори працюватимуть на базі 60% шкіл

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!