Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Впровадження технології розвитку критичного мислення на уроках у початковій школі
Рейтинг
3

Учитель подає тези з проблеми застосування інноваційної технології РКМ у навчально-виховний процес початкової ланки. Наводиться також сценарій уроку з теми "Оповідання для твоїх ровесників. В. Сухомлинський "Красиві слова і красиве діло"

Впровадження технології розвитку критичного мислення на уроках у початковій школі

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 1 оцінок.

Мета:

  • Ознайомити з новим твором В.Сухомлинського. Вчити давати характеристику дійовим особам. Порівнювати вчинки персонажів, робити висновки щодо прочитаного;
  • Розвивати зв’язне мовлення, критичне та творче мислення; вміння цінувати думки інших;
  • Виховувати доброту, чуйність, вміння бачити й творити красу.

Обладнання: підручник "Читанка" О. Савченко, 3 клас, картки із завданнями, портрет В. Сухомлинського, дидактичний матеріал.

Тип уроку: урок вивчення нових знань.

Очікувані результати:

  • Уточнять свої знання пр красу, з чим дружить краса;
  • Зможуть проаналізувати вчинки дійових осіб, дати їм свою оцінку;
  • Працюватимуть в групі, прислухаючись до думок інших, та робитимуть свої висновки;
  • Відстоюватимуть свою позицію, аргументуючи, чому так.

Автор: Іванюк В. С., учитель початкових класів, Калуська школа № 6 Івано-Франківської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
27.05.2010

Популярні новини
Учителів можуть звільняти за аморальні вчинки, - ВСУ Верховний суд надав роз'яснення щодо звільнення педагогів, які себе скомпрометували
Нова українська школа: 9 змін, які пропонує Міносвіти Це буде «школа компетентностей», яка співпрацюватиме з батьками і враховуватиме індивідуальність
Мертві бджоли… Оновленню програм із української мови Навчання української за 29 років не змінило своєї суті й не виконує ролі, яку належить виконувати
Діти мають виходити зі школи багатомовними, - міністр За словами Лілії Гриневич, володіння кількома мовами збільшує освітні можливості дітей

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!