Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Використання елементів інтенсивного навчання читання як провідний фактор свідомого успішного навчання.

Провідною науковою ідеєю, що впроваджується вчителем є створення умов, за яких у процесі навчання читання формується навчальна діяльність, що сприяє перетворенню дитини на суб’єкт, зацікавлений у навчанні й саморозвитку, який буде здатен застосувати навчальні компетентності в нових ситуаціях.

Використання елементів інтенсивного навчання читання як провідний фактор свідомого успішного навчання.

Оцініть публікацію
 

Згідно з національною доктриною розвитку освіти, в Україні необхідно створити умови для розвитку, самоствердження та самореалізації особистості протягом життя. Особистісна орієнтація освіти, формування національних і загальнолюдських цінностей, постійне підвищення якості освіти, оновлення її змісту та форм організації навчально-виховного процесу, пропаганда здорового способу життя, розширення україномовного освітнього простору, запровадження освітніх інновацій є складовими пріоритетних напрямів державної політики щодо розвитку освіти.

Одне із протиріч нашого часу: знати і вміти треба набагато більше, ніж раніше, а функціональні можливості організму людини не покращуються. Що робити?..

Автор: Гайова Л. О., учитель, Енергодарський НВК № 5 Запорізької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
25.05.2010

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!