Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа План-конспект уроку з курсу "Сходинки до інформатики". "Ділова зустріч у країні Алгоритміка". 4 клас
Рейтинг
2

План-конспект проведення уроку з курсу "Сходинки до інформатики" в 4 класі. Для його проведення потрібен мультимедійний проектор, прикладний програмний пакет "Алгоритміка", програмне забезпечення курсу "Сходинки до інформатики"

План-конспект уроку з курсу "Сходинки до інформатики". "Ділова зустріч у країні Алгоритміка". 4 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2 з 5 на основі 1 оцінок.

Мета уроку:

  • закріпити вміння складати алгоритми для виконавця Кенгуру (лінійні та циклічні);
  • закріпити вміння працювати з блок-схемами з розгалуженням та алгоритмами з циклом;
  • розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять;
  • виховувати товариськість, дисципліну, відповідальність.

Обладнання: Мультимедійний проектор, прикладний програмний пакет "Алгоритміка", програмне забезпечення курсу "Сходинки до інформатики", роздатковий матеріал: завдання для творчого заліку, домашнє завдання на картках, "ребусне" деревце, таблички для повторення правил техніки безпеки.

Орієнтовний план і методи проведення уроку

1. Актуалізація опорних знань (гра "Сніжний ком": повторення основних термінів, які зустрічалися на уроках при вивченні теми "Алгоритми" - 2 хвилини.
2. Оголошення теми та визначення очікуваних результатів – 1 хв.
3. Проведення першої частини творчого заліку (робота в малих групах) – 12 хвилин.
4. Логічна розминка (повторення): театралізоване дійство "Вовк, коза і капуста" за участю всіх учнів. Учні набувають досвіду в складанні алгоритму, який вирішить проблемну ситуацію шляхом гри. Ця частина уроку проходить досить жваво, учасники гри постійно рухаються, тому її доцільно прирівняти до фізкультхвилинки – 5 хвилин.
5. Повторення правил техніки безпеки (робота зі слайдами з презентації: чи правильне зображення? – 2 хвилини.
6. Розв’язування проблемної ситуації Перевізника за допомогою комп’ютерної програми пакета "Алгоритміка" (робота за комп’ютером в парах) – 2 хвилини.
7. Перевірка домашнього завдання: (додатковий об’єкт, який необхідно приєднати до заготовленої частини програми творчого завдання) – 1 хвилина.
9. Проведення другої частини творчого заліку (практична робота в програмі "Кенгуру") – 13 хвилин.
9. Релаксація: вправи для очей та рук – 1 хвилина.
10. Підсумок уроку (оцінити урок, роботу учнів, якщо є час, оголосити оцінки) – 1 хвилина.
11. Домашнє завдання (на картках).

Автор: Ільєнко Н. В., учитель інформатики, Бориспільський ліцей "Дизайн-освіта" ім. Павла Чубинського.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
12.04.2010

Популярні новини
В МОН хочуть відкрити  процедуру надання грифів Міністерство освіти має намір зробити відкритою процедуру надання грифу навчальній літературі
МОН зменшить регуляторний вплив на школи У відомстві переглянуть накази МОН на предмет зменшення регуляторного впливу в освіті
В Україні планують провести Рік німецької мови Україна та Німеччина обговорили питання проведення у 2017 році Року німецької мови в Україні
Маємо суттєво підтримати вчителів, - Гриневич Наступного року уряду вдасться підняти зарплату вчителів, але це є недостатнім

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!