Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа План-конспект уроку з курсу "Сходинки до інформатики". "Ділова зустріч у країні Алгоритміка". 4 клас
Рейтинг
7

План-конспект проведення уроку з курсу "Сходинки до інформатики" в 4 класі. Для його проведення потрібен мультимедійний проектор, прикладний програмний пакет "Алгоритміка", програмне забезпечення курсу "Сходинки до інформатики"

План-конспект уроку з курсу "Сходинки до інформатики". "Ділова зустріч у країні Алгоритміка". 4 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.5 з 5 на основі 2 оцінок.

Мета уроку:

  • закріпити вміння складати алгоритми для виконавця Кенгуру (лінійні та циклічні);
  • закріпити вміння працювати з блок-схемами з розгалуженням та алгоритмами з циклом;
  • розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять;
  • виховувати товариськість, дисципліну, відповідальність.

Обладнання: Мультимедійний проектор, прикладний програмний пакет "Алгоритміка", програмне забезпечення курсу "Сходинки до інформатики", роздатковий матеріал: завдання для творчого заліку, домашнє завдання на картках, "ребусне" деревце, таблички для повторення правил техніки безпеки.

Орієнтовний план і методи проведення уроку

1. Актуалізація опорних знань (гра "Сніжний ком": повторення основних термінів, які зустрічалися на уроках при вивченні теми "Алгоритми" - 2 хвилини.
2. Оголошення теми та визначення очікуваних результатів – 1 хв.
3. Проведення першої частини творчого заліку (робота в малих групах) – 12 хвилин.
4. Логічна розминка (повторення): театралізоване дійство "Вовк, коза і капуста" за участю всіх учнів. Учні набувають досвіду в складанні алгоритму, який вирішить проблемну ситуацію шляхом гри. Ця частина уроку проходить досить жваво, учасники гри постійно рухаються, тому її доцільно прирівняти до фізкультхвилинки – 5 хвилин.
5. Повторення правил техніки безпеки (робота зі слайдами з презентації: чи правильне зображення? – 2 хвилини.
6. Розв’язування проблемної ситуації Перевізника за допомогою комп’ютерної програми пакета "Алгоритміка" (робота за комп’ютером в парах) – 2 хвилини.
7. Перевірка домашнього завдання: (додатковий об’єкт, який необхідно приєднати до заготовленої частини програми творчого завдання) – 1 хвилина.
9. Проведення другої частини творчого заліку (практична робота в програмі "Кенгуру") – 13 хвилин.
9. Релаксація: вправи для очей та рук – 1 хвилина.
10. Підсумок уроку (оцінити урок, роботу учнів, якщо є час, оголосити оцінки) – 1 хвилина.
11. Домашнє завдання (на картках).

Автор: Ільєнко Н. В., учитель інформатики, Бориспільський ліцей "Дизайн-освіта" ім. Павла Чубинського.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
12.04.2010

Популярні новини
Опубліковано рейтинг шкіл України 2017 року Освіта.ua складено рейтинг шкіл України за результатами зовнішнього оцінювання випускників шкіл 2017 року
Вчителів звільнили від ходіння по мікрорайону Залучати учителів до організації та ведення обліку дітей, охоплених освітою, відтепер буде заборонено
МОН шукає фахівців з дерегуляції Метою проекту є зменшення бюрократичного тиску на школи і педагогічних працівників
Парламент ухвалив новий закон «Про освіту» В уряді та Міносвіти заявляють, що шкільна реформа є одним із головних пріоритетів держави

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!