Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Прикметник. Значення, питання, зв’язок з іменником
Рейтинг
24

Комбінований урок з української мови в 4 класі з використанням мультимедійного обладнання та добором комп’ютерних слайдів (мультимедійна презентація додається). Мета уроку ‑ створити змістовні й організаційні умови для актуалізації знань про прикметник, сприяти усвідомленню учнями граматичного та змістовного зв’язку прикметника з іменником

Прикметник. Значення, питання, зв’язок з іменником

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.4 з 5 на основі 7 оцінок.

Мета:

  • створити змістовні та організаційні умови для актуалізації знань про прикметник;
  • сприяти усвідомленню учнями граматичного і змістовного зв’язку прикметника з іменником;
  • забезпечити розвиток  уміння вживати прикметники у власному мовленні й на письмі;
  • допомогти учням ознайомитися із лексич­ним значенням слів, що називають ознаки предметів;
  • забезпечити розвиток  уваги, спостережливості;
  • сприяти розвитку у дітей вміння орієнтуватися  в інформаційних потоках оточуючої середи завдяки впроваджуванню в навчальний процес інформаційно-комунікативних технологій;
  • створити умови для виховання у дітей поваги до багатства рідної мови.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: мультимедійна установка, "Словникові скарбнички", підручники з української мови для 6 класу, персональні картки, картки з буквами.

Автор: Ясєнєва Т. О., учитель, Енергодарський НВК № 5 Запорізької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
08.04.2010

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!