Вибір редакції

Мета: закріпити знання учнів про диференціацію приголосних за способом творення, ознаками дзвінкості й глухості; удосконалювати вміння розрізняти й правильно вимовляти (артикулювати) звуки [с-ш], [з-ж] ізольовано, у складах, словах, уміння виділяти спільне і різне, добирати слова з заданими звуками; удосконалювати лексично-граматичну будову мовлення.

Логопедичний урок "Диференціація [с–ш], [з–ж]"

Оцініть публікацію
 

Автор: Прокопенко Олена Володимирівна
Посада: логопед.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
30.03.2020

Популярні новини
Протоколи роботи шкіл оприлюднять найближчим часом Протоколи визначать умови, за яких навчання відбуватиметься у звичайному або дистанційному режимі
Діти 1 вересня підуть до школи, - Ляшко Школам можливо доведеться обмежувати одночасне перебування дітей в класах
Нова українська школа нормальна, - в.о. міністра освіти За словами в.о. міністра освіти Сергія Шкарлета, реформа Нової української школи буде тривати
Ми шукали потужного міністра освіти, - Бабак Голова профільного комітету ВР зазначає, що міністром освіти має стати фахівець з середньої освіти
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!