Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Розвиток навичок швидкісного читання учнів початкових класів
Рейтинг
30

Матеріали з досвіду практичної роботи вчителя початкових класів подано за планом: формування навичок швидкісного читання; вироблення догадки під час читання, ігри та вправи, що сприяють формуванню та вдосконаленню навичок читання. Подано серії авторських завдань із проблеми

Розвиток навичок швидкісного читання учнів початкових класів

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.3 з 5 на основі 7 оцінок.

Основними шляхами удосконалення техніки читання вважаю:

  • збільшення слухового та зорового сприйняття тексту;
  • збільшення кута зору;
  • вироблення навиків антиципації (передбачення наступного слова);
  • формування стійкої уваги;
  • ліквідація регресії при читанні;
  • збагачення словникового запасу учнів;
  • розвиток артикуляційного апарату дитини.

Розвиткові читацьких вмінь сприяють:

  • слухові і зорові диктанти;
  • списування текстів;
  • читання з прискоренням;
  • скоромовки;
  • читання за диктором декілька разів з поступовим прискоренням (до скоромовки).

Також приділяю увагу щодо стійкої пам’яті учнів, збагаченню їхнього активного словника:

  • зацікавлюю учнів процесом читання;
  • не допускаю перевантаження;
  • підтримую тісні контакти з сім’ями.

Для розширення "поля читання" учнів користуюсь методом моментального зорового сприймання. Для вправлянь маю картки зі словами різного буквеного складу, зображеними друкованим шрифтом.

Автор: Семенюк С. О., учитель початкових класів, Шепетівський НВК № 2 Хмельницької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
06.03.2010

Популярні новини
Міністр: учителі не мають ходити по будинках та шукати дітей Учителі не мають займатися «всеобучем», але повинні надавати консультації батькам
МОН пропонує об'єднати предмети у старшій школі За визначенням авторів реформи, інтеграція надасть можливості сформувати цілісну картину світу
Розенко: не можна допустити переходу на півставки В уряді мають намір не допустити скорочень працівників або переведення їх на півставки
МОН проведе моніторинг якості початкової освіти В Україні вивчать стан читацької та математичної компетентностей учнів початкової школи

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!