Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Учимся сочинять синквейн. Досвід роботи за інноваційною технологією
Рейтинг
5

Учитель презентує власний досвід роботи за інноваційною технологією організації педагогічного процесу - читання та письмо для розвитку креативного мислення учнів у початковій школі. Окрім заявленого прийому описано ще один - "Мозаїка"

Учимся сочинять синквейн. Досвід роботи за інноваційною технологією

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

В своей практике использую технологию развития критического мышления через чтение и письмо (ТРКМЧП). Сочинение синквейнов является своеобразным инструментом для синтезирования полученной информации. При работе с данным приёмом учитель начальных классов решает сразу множество важнейших задач:

  • изученный на уроке материал приобретает некую эмоциональную окраску, что способствует его более глубокому усвоению,
  • отрабатываются знания о частях речи,
  • знания о предложении,
  • умение соблюдать интонацию,
  • расставлять знаки препинания,
  • значительно активизируется словарный запас ребёнка,
  • совершенствуется навык использования в речи синонимов, антонимов,
  • активизируется и развивается мыслительная деятельность,
  • совершенствуется умение высказывать собственное отношение к чему-либо.

Напомним, что слово синквейн происходит от французского "пять". Это нерифмованное стихотворение из пяти строк, которые строятся по правилам.

Автор: Сылкина Т. П., учитель начальных классов, специалист высшей категории, Армянской общеобразовательной школы № 1, АРК.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
14.12.2009

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!