Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Тренувальні вправи на добір ознак, характерних для окремих предметів. Робота над загадками
Рейтинг
11

Урок у 2 класі розроблено з використанням інтерактивних методів роботи: ігри "Ланцюжок", "Аукціон". Узагальнення та систематизація навчального матеріалу спроектовані у формі групової роботи

Тренувальні вправи на добір ознак, характерних для окремих предметів. Робота над загадками

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.8 з 5 на основі 4 оцінок.

Тема: Тренувальні вправи на добір ознак, характерних для окремих предметів. Робота над загадками.

Мета: Учити школярів вживати у мовленні прикметники, добирати їх до слів-назв предметів, спостерігати за роллю прикметників у загадках, самостійно складати загадки; розвивати зв'язне мовлення; збагачувати словниковий запас учнів; підвищувати мовну культуру школярів.

Обладнання: предметні малюнки, схеми, тлумачний словник, грамзапис.

Автор: Маслієнко А. І., учитель початкових класів, Гуляйпільська школа Запорізької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
12.12.2009

Популярні новини
Київ посилює охорону шкіл і садочків Відповідні заходи вжиті у зв’язку із поширенням отруєння школярів газоподібними речовинами
Поділ початкових класів на групи: роз'яснення МОН Поділ здійснюється незалежно від того, як розподілений час між окремими й інтегрованими предметами
МОН офіційно продовжило строки вибору підручників Міносвіти продовжило строки проведення конкурсного відбору проектів підручників для 1 класу
Школи можуть обирати підручники до 23 травня Підручники, які отримають понад 40 тисяч заявок будуть надруковані за кошти бюджету

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!