Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Особливості використання методики ейдотехніки на уроках у першому класі початкової школи
Рейтинг
16
Вибір редакції

У роботі авторка вказує, що вчені давно дійшли висновку, що міцна пам’ять людини пов’язана з уявою, а не із зазубрюванням. Дійсно, нашу пам’ять можна уявити у вигляді великої комори. Коли ми заходимо туди й бачимо величезну купу різноманітних речей, що ми витягнемо?

Особливості використання методики ейдотехніки на уроках у першому класі початкової школи

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 4 оцінок.

Автор: Кравченко Тетяна Андріївна
Посада: учитель початкових класів.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
18.06.2012

Популярні новини
Учні коледжів і училищ складатимуть ДПА у формі ЗНО Учні, які отримують повну загальну середню освіту, складатимуть ДПА у формі ЗНО
Школи мають надати дані про випускні класи Навчальні заклади мають внести дані про випускні класи старшої школи до бази даних УЦОЯО
МОН: не всі учителі миттєво сприймуть зміни При впровадженні реформи МОН планує зосередитись на підтримці агентів змін
Міносвіти заснувало ще один шкільний конкурс Міносвіти підтримало ініціативу щодо проведення щорічного конкурсу «Стежками Каменяра»

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!