Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Особливості використання методики ейдотехніки на уроках у першому класі початкової школи
Рейтинг
16
Вибір редакції

У роботі авторка вказує, що вчені давно дійшли висновку, що міцна пам’ять людини пов’язана з уявою, а не із зазубрюванням. Дійсно, нашу пам’ять можна уявити у вигляді великої комори. Коли ми заходимо туди й бачимо величезну купу різноманітних речей, що ми витягнемо?

Особливості використання методики ейдотехніки на уроках у першому класі початкової школи

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 4 оцінок.

Автор: Кравченко Тетяна Андріївна
Посада: учитель початкових класів.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
18.06.2012

Популярні новини
У НАН невдоволені об'єднанням шкільних предметів Науковці стверджують, що Типовий навчальний план для 10-11 класів є загрозою для освіти
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!