Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Особливості використання методики ейдотехніки на уроках у першому класі початкової школи
Рейтинг
16
Вибір редакції

У роботі авторка вказує, що вчені давно дійшли висновку, що міцна пам’ять людини пов’язана з уявою, а не із зазубрюванням. Дійсно, нашу пам’ять можна уявити у вигляді великої комори. Коли ми заходимо туди й бачимо величезну купу різноманітних речей, що ми витягнемо?

Особливості використання методики ейдотехніки на уроках у першому класі початкової школи

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 4 оцінок.

Автор: Кравченко Тетяна Андріївна
Посада: учитель початкових класів.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
18.06.2012

Популярні новини
В Україні стартує «Нобелівська премія» для вчителів Розпочинається прийом заявок на український етап премії Global Teacher Prize Ukraine
МОН і Мінрегіон оновлять 200 українських шкіл В Україні розпочали розробку проекту створення нового освітнього простору в школах
Учителів можуть звільняти за аморальні вчинки, - ВСУ Верховний суд надав роз'яснення щодо звільнення педагогів, які себе скомпрометували
Нова українська школа: 9 змін, які пропонує Міносвіти Це буде «школа компетентностей», яка співпрацюватиме з батьками і враховуватиме індивідуальність

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!