Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Вправи на доцільне використання прикметників у мовленні. Спостереження за виражальними можливостями прикметників антонімів у народних прислів’ях. Інтегрований урок (українська мова, природознавство) для 4 класу
Рейтинг
16

Розробка інтегрованого уроку у 4 класі курсів „Українська мова” та „Я і Україна” (природознавство). Мета - закріплювати знання учнів про роль прикметника; вправляти у доцільному доборі прикметників в усному й писемному мовленні

Вправи на доцільне використання прикметників у мовленні. Спостереження за виражальними можливостями прикметників антонімів у народних прислів’ях. Інтегрований урок (українська мова, природознавство) для 4 класу

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 4 оцінок.

Автор: Сліпенюк Ірина Іванівна
Посада: учитель початкових класів.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
20.12.2010

Популярні новини
Новий закон «Про освіту»: ключові новели Роз’яснення і рекомендації МОН щодо механізму реалізації окремих положень закону «Про освіту»
Наші педагогічні виші не готові змінюватись, - Гриневич За словами міністра, вищі навчальні заклади часто залишаються закритими до нового
МОН затвердило нове положення про ДПА молодших спеціалістів Державна підсумкова атестація відтепер буде проводитись письмово або у формі ЗНО
В ПАРЄ відбудуться дебати щодо закону України «Про освіту» Парламентська асамблея РЄ проведе термінові дебати щодо 7 статті закону України «Про освіту»

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!