Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Вправи на доцільне використання прикметників у мовленні. Спостереження за виражальними можливостями прикметників антонімів у народних прислів’ях. Інтегрований урок (українська мова, природознавство) для 4 класу
Рейтинг
16

Розробка інтегрованого уроку у 4 класі курсів „Українська мова” та „Я і Україна” (природознавство). Мета - закріплювати знання учнів про роль прикметника; вправляти у доцільному доборі прикметників в усному й писемному мовленні

Вправи на доцільне використання прикметників у мовленні. Спостереження за виражальними можливостями прикметників антонімів у народних прислів’ях. Інтегрований урок (українська мова, природознавство) для 4 класу

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 4 оцінок.

Автор: Сліпенюк Ірина Іванівна
Посада: учитель початкових класів.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
20.12.2010

Популярні новини
В Україні стартує «Нобелівська премія» для вчителів Розпочинається прийом заявок на український етап премії Global Teacher Prize Ukraine
МОН і Мінрегіон оновлять 200 українських шкіл В Україні розпочали розробку проекту створення нового освітнього простору в школах
Учителів можуть звільняти за аморальні вчинки, - ВСУ Верховний суд надав роз'яснення щодо звільнення педагогів, які себе скомпрометували
Нова українська школа: 9 змін, які пропонує Міносвіти Це буде «школа компетентностей», яка співпрацюватиме з батьками і враховуватиме індивідуальність

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!