Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Змінювання прикметників за числами та питаннями у сполученні з іменниками. Розробка уроку української мови в 4 класі
Рейтинг
6

Розробка уроку української мови в 4 класі. Мета ‑ систематизувати знання дітей про прикметник; закріплювати вміння змінювати прикметники; розвивати пізнавальні процеси, комунікативну компетентність, фонематичний слух; активізувати словниковий склад; закріплювати мовні навички; виховувати охайність при виконанні роботи

Змінювання прикметників за числами та питаннями у сполученні з іменниками. Розробка уроку української мови в 4 класі

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 2 оцінок.

Мета:

  • систематизувати знання дітей про прикметник;
  • закріплювати вміння змінювати прикметники за числами і за питаннями у сполученні з іменниками;
  • розвивати пізнавальні процеси, комунікативну компетентність, фонематичний слух;
  • активізувати словниковий склад;
  • закріплювати мовні навички;
  • виховувати охайність при виконанні роботи.

Обладнання:

  • корабель;
  • карта мандрів;
  • картки для індивідуальної роботи.

Тип уроку: урок закріплення набутих знань та умінь.

Автор: Шафран Р. М., учитель початкових класів, Донецька спеціальна школа-інтернат № 3 для дітей із важкими порушеннями мови.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
24.11.2010

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!