Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Ярмарок. Розробка уроку математики в 3 класі
Рейтинг
5

Розробка уроку математики в 3 класі у формі математичного ярмарку з елементами народознавства з теми "Множення й ділення на 10 і 100. Розв’язання та порівняння взаємопов’язаних задач на зведення до одиниці". Мета ‑ ознайомити учнів із новими математичними прийомами; розвивати обчислювальні навички; виховувати любов до звичаїв і обрядів свого народу

Ярмарок. Розробка уроку математики в 3 класі

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 1.7 з 5 на основі 3 оцінок.

Мета:

  • ознайомити учнів з прийомами множення і ділення на 10 і 100;
  • узагальнити вміння розв'язувати задач на зведення до одиниці;
  • розвивати обчислювальні навички, вміння розв'язувати прості і складені задачі;
  • розвивати мову учнів, пам'ять;
  • виховувати любов до звичаїв та обрядів свого народу.

Автор: Цовма Л. М., учитель початкових класів, Мурафська школа Краснокутського району Харківської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
24.11.2010

Популярні новини
Наші педагогічні виші не готові змінюватись, - Гриневич За словами міністра, вищі навчальні заклади часто залишаються закритими до нового
МОН затвердило нове положення про ДПА молодших спеціалістів Державна підсумкова атестація відтепер буде проводитись письмово або у формі ЗНО
В ПАРЄ відбудуться дебати щодо закону України «Про освіту» Парламентська асамблея РЄ проведе термінові дебати щодо 7 статті закону України «Про освіту»
Розпочато реєстрацію учасників конкурсу «Учитель року» Учасниками змагань можуть стати вчителі шкіл, які мають п'ятирічний стаж роботи

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!