Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Под грибом. Розробка уроку російського читання у 2 класі (Рос. мова)

Розробка уроку російського читання у 2 класі за твором В. Сутєєва. Мета – познайомити з казкою письменника, учити слухати та розуміти прочитане; розвивати техніку читання, творчі здібності; відпрацьовувати навички читання; виховувати почуття доброти та розуміння

Под грибом. Розробка уроку російського читання у 2 класі (Рос. мова)

Оцініть публікацію
 

Цель урока:

  • познакомить со сказкой В. Сутеева, учить слушать и понимать прочитанное;
  • развивать технику чтения, творческие способности, вырабатывать навыки выразительного чтения;
  • воспитывать отзывчивость и доброту.

Методико-дидактическое обеспечение урока:

  • учебник "Книга для чтения" Т. Д. Поповой И. Н. Лапиной;
  • телевизор;
  • ноутбуки;
  • мультфильмы "Фунтик", "Грибок-теремок";
  • раздаточный материал для работы в группах.

Автор: Огій Н. Д., учитель початкових класів, Дніпропетровська школа № 21.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
24.11.2010

Популярні новини
Наш пріоритет – український вчитель, - Гройсман За словами прем’єра, заробітна плата вчителів буде підвищена на два тарифних розряди
Місцева влада зможе утримувати школи, - Гройсман За 11 місяців 2016 року додаткові надходження до місцевих бюджетів сягнули 44 млрд
Керівники шкіл та вишів подаватимуть е-декларації Починаючи з 01 січня 2017 року, освітяни-керівники будуть зобов'язані подавати е-декларації
В МОН хочуть відкрити процедуру надання грифів Міністерство освіти має намір зробити відкритою процедуру надання грифу навчальній літературі

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!