Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Закріплення навичок написання рядкової та великої букви Ч, ч. Списування з друкованої основи, письмо під диктовку. Розробка уроку навчання грамоти в 1 класі у формі мандрівки
Рейтинг
14

Розробка уроку навчання грамоти в 1 класі у формі мандрівки. Мета ‑ закріпити в учнів навички письма вивчених букв, удосконалювати вміння описувати з друкованої основи, писати під диктовку, здійснювати звуколітерний аналіз слів

Закріплення навичок написання рядкової та великої букви Ч, ч. Списування з друкованої основи, письмо під диктовку. Розробка уроку навчання грамоти в 1 класі у формі мандрівки

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.3 з 5 на основі 6 оцінок.

Мета:

  • закріпити в учнів навички письма вивчених букв;
  • удосконалювати вміння описувати з друкованої основи, писати під диктовку, здійснювати звукобуквений аналіз слів;
  • розвивати в учнів фонематичний слух, увагу під час самостійної роботи;
  • виховувати культуру поведінки, охайність при письмі, дотримування норм каліграфічного письма.

Тип уроку: урок-мандрівка.

Обладнання:

  • триколірні "квитки";
  • слова з диктанту – "блискавки";
  • напис "Будь ласка, просимо до нас у королівство";
  • звукові схеми слів;
  • малюнки чашки, чайника, черв'яка, глечика;
  • індивідуальні картки;
  • ілюстрації короля, принца, принцеси;
  • таблиця "Знайди пару",
  • кошики;
  • малюнок чоботаря;
  • загадка;
  • іграшковий мікрофон.

Автор: Тарасенко О. Л., учитель початкових класів, Нікопольська школа № 6 Дніпропетровської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
19.11.2010

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!