Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Гімнастика та рухливі ігри. Рух і здоров’я. Розробка уроку фізичної культуру у 3 класі
Рейтинг
4

Розробка уроку фізичної культуру у 3 класі. Завдання уроку: удосконалювати знання про значення рухового режиму для здоров’я людини; сприяти розвитку координації рухів, умінню долати перешкоди; виховувати навички комунікативного і толерантного спілкування

Гімнастика та рухливі ігри. Рух і здоров’я. Розробка уроку фізичної культуру у 3 класі

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 1 оцінок.

Мета: формування компетентного ставлення до свого здоров’я.

Завдання уроку:

  • удосконалювати знання про значення рухового режиму для здоров’я людини; про формування правильної постави;
  • сприяти розвитку координації рухів, вмінню долати перешкоди;
  • повторити вправи у лазінні по гімнастичній стінці та лаві;
  • виховувати навички комунікативного і толерантного спілкування.

Обладнання і матеріали:

  • таблиці;
  • підручники;
  • додатковий матеріал;
  • гімнастичні лави;
  • гімнастичні килимки;
  • бар’єри;
  • фішки;
  • м’ячи;
  • скакалки.

Тип модуля: змістовно-пошуковий.

Місце проведення:

  • клас;
  • мала спортивна зала.

Автор: Величенко Г. В., учитель фізичного виховання, Торезький НВК – ліцей "Спектр" Донецької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
14.11.2010

Популярні новини
Уряд затвердив план впровадження шкільної реформи Документ визначає заходи до 2020 року, що необхідні для старту Нової української школи
Учні коледжів і училищ складатимуть ДПА у формі ЗНО Учні, які отримують повну загальну середню освіту, складатимуть ДПА у формі ЗНО
Школи мають надати дані про випускні класи Навчальні заклади мають внести дані про випускні класи старшої школи до бази даних УЦОЯО
МОН: не всі учителі миттєво сприймуть зміни При впровадженні реформи МОН планує зосередитись на підтримці агентів змін

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!