Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Розробка уроку читання "Совість у людини – це головне". 2 клас
Рейтинг
5

Розробка уроку читання у 2 класі за твором В. Сухомлинського "Горбатенька дівчинка". Мета ‑ ознайомити дітей із твором і вчити давати характеристику головним дійовим особам, аналізувати та оцінювати їх поведінку та вчинки, робити висновки; розвивати вміння висловити свою думку, цінувати думки товаришів

Розробка уроку читання "Совість у людини – це головне". 2 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.5 з 5 на основі 2 оцінок.

Мета:

  • ознайомити дітей із твором В. Сухомлинського "Горбатенька дівчинка";
  • вчити давати характеристику головним дійовим особам, аналізувати та оцінювати їх поведінку і вчинки, робити висновки щодо прочитаного;
  • розвивати виразне читання, зв’язне мовлення, вміння висловити свою думку, цінувати думки товаришів;
  • виховувати доброту і чуйність, викликати бажання наслідувати добрі справи однолітків.

Обладнання:

  • портрет В. Сухомлинського (додаток 1);
  • таблиці для розчистки (на кольорових карточках для кожної дитини (додаток2));
  • тлумачний словник;
  • пам’ятка для кожного учня (додаток 3);
  • листок з початками речень для гри "Продовж речення"(додаток 4);
  • листки для роботи в парах (додаток 5);
  • листочки з словами для складання розповіді (додаток 6);
  • читанка 2 клас, ІІ частина.

Автор: Гавриш Р. М., учитель початкових класів, Косівська школа № 1 Івано-Франківської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
05.11.2010

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!