Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Розробка уроку з курсу "Я і Україна. Природознавство" "Вода – джерело життя на Землі". 3 клас
Рейтинг
10

Розробка уроку з курсу "Я і Україна. Природознавство" у 3 класі. Мета ‑ формувати уявлення про воду та значення її у природі, про умови перетворення води з одного стану в інший; формувати вміння встановлювати взаємозв’язки води з об’єктами живої й неживої природи; розвивати в учнів дослідницькі вміння

Розробка уроку з курсу "Я і Україна. Природознавство" "Вода – джерело життя на Землі". 3 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.5 з 5 на основі 4 оцінок.

Мета:

  • формувати уявлення про воду та значення її в природі, про умови перетворення води з одного стану в інший;
  • вміння встановлювати взаємозв’язки води з об’єктами живої і неживої природи;
  • розвивати дослідницький підхід до пізнання властивостей води;
  • формувати вміння застосовувати засвоєні знання на практиці;
  • виховувати бережливе ставлення до води.

Обладнання:

  • схема системно-функціонального аналізу до теми "Вода" за технологією ТРВЗ (додаток 1);
  • посуд для досліджень;
  • завдання для груп, набір ілюстрацій;
  • люстерка.

Автор: Зогова О. Т., учитель початкових класів, Помічнянський НВК "Загальноосвітня школа ‑ дошкільний навчальний заклад № 3" Кіровоградської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
01.11.2010

Популярні новини
МОН планує більш ефективно використовувати кошти на НУШ Відомство планує отримати зв‘язок від педагогів і переглянути перелік обладнання для НУШ
В Україні стартував Всеукраїнський тиждень права Метою проведення заходу є ознайомлення молоді з базовими знаннями про свої права
Стереотипи і гендерні розриви необхідно долати, - Гриневич За словами міністра, історичним витоком дискримінації є стереотипи, якими пронизана вся культура
Відповідає міністр: чи має дитина прибирати у школі? За словами Лілії Гриневич, чистота у школі не може залежати тільки від діяльності дитини

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!