Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Розробка уроку математики з мультимедійним супроводом "Переставна властивість дії множення. Порівняння виразів. Складена задача, що включає знаходження невідомого компонента". 3 клас
Рейтинг
32

Розробка уроку математики у 3 класі з мультимедійним супроводом. Мета ‑ систематизувати та перевірити обсяг та якість учнівських знань із тем; удосконалювати обчислювальні навички; дати змогу учням пройти шлях пошуку істини, формувати випереджувальний логічний пошук. У додатку – медіапрезентація

Розробка уроку математики з мультимедійним супроводом "Переставна властивість дії множення. Порівняння виразів. Складена задача, що включає знаходження невідомого компонента". 3 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.3 з 5 на основі 14 оцінок.

Мета:

  • систематизувати і перевірити обсяг і якість учнівських знань з тем "Таблиці множення і ділення чисел 8 і 9";
  • удосконалювати усні та письмові обчислювальні навички, навички різних прийомів обчислень, навички розв’язування задач із буквеними даними, складених задач;
  • дати змогу учням пройти шлях пошуку істини, формувати випереджувальний логічний пошук;
  • уточнити знання про геометричні фігури;
  • розвивати грамотну математичну мову, оперативну пам'ять, вміння аналізувати;
  • виховувати почуття взаємодопомоги, прагнення до знань, викликати радість пізнання.

Обладнання:

  • план уроку;
  • мультимедійний супровід;
  • картки і маркери для роботи в групах;
  • підручник (Богданович М. В. Математика: Підручн. Для 3 кл. – К.: Освіта, 2003).

Автор: Нечипоренко І. В., учитель початкових класів, Білоцерківська школа № 18 Київської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
22.10.2010

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!