Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Розробка уроку математики з мультимедійним супроводом "Переставна властивість дії множення. Порівняння виразів. Складена задача, що включає знаходження невідомого компонента". 3 клас
Рейтинг
32

Розробка уроку математики у 3 класі з мультимедійним супроводом. Мета ‑ систематизувати та перевірити обсяг та якість учнівських знань із тем; удосконалювати обчислювальні навички; дати змогу учням пройти шлях пошуку істини, формувати випереджувальний логічний пошук. У додатку – медіапрезентація

Розробка уроку математики з мультимедійним супроводом "Переставна властивість дії множення. Порівняння виразів. Складена задача, що включає знаходження невідомого компонента". 3 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.3 з 5 на основі 14 оцінок.

Мета:

  • систематизувати і перевірити обсяг і якість учнівських знань з тем "Таблиці множення і ділення чисел 8 і 9";
  • удосконалювати усні та письмові обчислювальні навички, навички різних прийомів обчислень, навички розв’язування задач із буквеними даними, складених задач;
  • дати змогу учням пройти шлях пошуку істини, формувати випереджувальний логічний пошук;
  • уточнити знання про геометричні фігури;
  • розвивати грамотну математичну мову, оперативну пам'ять, вміння аналізувати;
  • виховувати почуття взаємодопомоги, прагнення до знань, викликати радість пізнання.

Обладнання:

  • план уроку;
  • мультимедійний супровід;
  • картки і маркери для роботи в групах;
  • підручник (Богданович М. В. Математика: Підручн. Для 3 кл. – К.: Освіта, 2003).

Автор: Нечипоренко І. В., учитель початкових класів, Білоцерківська школа № 18 Київської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
22.10.2010

Популярні новини
Міністр: учителі не мають ходити по будинках та шукати дітей Учителі не мають займатися «всеобучем», але повинні надавати консультації батькам
МОН пропонує об'єднати предмети у старшій школі За визначенням авторів реформи, інтеграція надасть можливості сформувати цілісну картину світу
Розенко: не можна допустити переходу на півставки В уряді мають намір не допустити скорочень працівників або переведення їх на півставки
МОН проведе моніторинг якості початкової освіти В Україні вивчать стан читацької та математичної компетентностей учнів початкової школи

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!