Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Розробка уроку математики з мультимедійним супроводом "Переставна властивість дії множення. Порівняння виразів. Складена задача, що включає знаходження невідомого компонента". 3 клас
Рейтинг
32

Розробка уроку математики у 3 класі з мультимедійним супроводом. Мета ‑ систематизувати та перевірити обсяг та якість учнівських знань із тем; удосконалювати обчислювальні навички; дати змогу учням пройти шлях пошуку істини, формувати випереджувальний логічний пошук. У додатку – медіапрезентація

Розробка уроку математики з мультимедійним супроводом "Переставна властивість дії множення. Порівняння виразів. Складена задача, що включає знаходження невідомого компонента". 3 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.3 з 5 на основі 14 оцінок.

Мета:

  • систематизувати і перевірити обсяг і якість учнівських знань з тем "Таблиці множення і ділення чисел 8 і 9";
  • удосконалювати усні та письмові обчислювальні навички, навички різних прийомів обчислень, навички розв’язування задач із буквеними даними, складених задач;
  • дати змогу учням пройти шлях пошуку істини, формувати випереджувальний логічний пошук;
  • уточнити знання про геометричні фігури;
  • розвивати грамотну математичну мову, оперативну пам'ять, вміння аналізувати;
  • виховувати почуття взаємодопомоги, прагнення до знань, викликати радість пізнання.

Обладнання:

  • план уроку;
  • мультимедійний супровід;
  • картки і маркери для роботи в групах;
  • підручник (Богданович М. В. Математика: Підручн. Для 3 кл. – К.: Освіта, 2003).

Автор: Нечипоренко І. В., учитель початкових класів, Білоцерківська школа № 18 Київської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
22.10.2010

Популярні новини
Методичні рекомендації з вивчення предметів у 2018/19 році Школи отримали методичні рекомендації з вивчення навчальних предметів в 2018/19 навчальному році
У МОН назвали основні тези серпневих конференцій Відомство просить залучити максимальну кількість учителів до проведення  серпневих конференцій
МОН визначило, де проведуть Всеукраїнські шкільні олімпіади Організаційне забезпечення олімпіад покладено на Інститут модернізації змісту освіти
Батьки не мають купляти форму конкретних виробників За словами міністра, дитину не можуть примушувати купляти конкретну шкільну форму

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!