Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Технологія диференційованого навчання молодших школярів
Рейтинг
9

Автор у статті висвітлює теоретичні засади технології диференційованого навчання молодших школярів. Представлено способи застосування диференційованих завдань за ступенем складності та самостійності на різних етапах. Подано результати впровадження рівневої диференціації навчання. У додатках – методичні матеріали до теми

Технологія диференційованого навчання молодших школярів

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.5 з 5 на основі 2 оцінок.

Диференціація як форма навчання в нашій школі передбачає таку організацію роботи на уроці, за якою одному учневі або групі вчитель пропонує в певній системі посильні завдання різної складності й тим самим створює сприятливі умови для розвитку й навчання кожного. Це, так би мовити, диференціація на методичному рівні.

Автор: Шадей Н. І., учитель початкових класів, Рожнятівська школа Івано-Франківської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
13.10.2010

Популярні новини
МОН закликали долучитись до заборони Вконтакте В Україні пропонують ввести заборону на використання «Вконтакте» та «Одноклассники»
Групи з оновлення програм отримали перші пропозиції Після двох діб роботи з оновлення програм, робочі групи отримали 1431 пропозицію
Розпочато обговорення програм базової школи Взяти участь в оновленні програм та запропонувати необхідні зміни зможе кожен бажаючий
Сьогоднішня система дає знання на папері, - міністр Міністр освіти і науки висловила переконання, що діти мають право на вибір предметів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!