Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Технологія диференційованого навчання молодших школярів
Рейтинг
9

Автор у статті висвітлює теоретичні засади технології диференційованого навчання молодших школярів. Представлено способи застосування диференційованих завдань за ступенем складності та самостійності на різних етапах. Подано результати впровадження рівневої диференціації навчання. У додатках – методичні матеріали до теми

Технологія диференційованого навчання молодших школярів

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.5 з 5 на основі 2 оцінок.

Диференціація як форма навчання в нашій школі передбачає таку організацію роботи на уроці, за якою одному учневі або групі вчитель пропонує в певній системі посильні завдання різної складності й тим самим створює сприятливі умови для розвитку й навчання кожного. Це, так би мовити, диференціація на методичному рівні.

Автор: Шадей Н. І., учитель початкових класів, Рожнятівська школа Івано-Франківської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
13.10.2010

Популярні новини
Учителів можуть звільняти за аморальні вчинки, - ВСУ Верховний суд надав роз'яснення щодо звільнення педагогів, які себе скомпрометували
Нова українська школа: 9 змін, які пропонує Міносвіти Це буде «школа компетентностей», яка співпрацюватиме з батьками і враховуватиме індивідуальність
Мертві бджоли… Оновленню програм із української мови Навчання української за 29 років не змінило своєї суті й не виконує ролі, яку належить виконувати
Діти мають виходити зі школи багатомовними, - міністр За словами Лілії Гриневич, володіння кількома мовами збільшує освітні можливості дітей

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!