Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Технологія диференційованого навчання молодших школярів
Рейтинг
9

Автор у статті висвітлює теоретичні засади технології диференційованого навчання молодших школярів. Представлено способи застосування диференційованих завдань за ступенем складності та самостійності на різних етапах. Подано результати впровадження рівневої диференціації навчання. У додатках – методичні матеріали до теми

Технологія диференційованого навчання молодших школярів

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.5 з 5 на основі 2 оцінок.

Диференціація як форма навчання в нашій школі передбачає таку організацію роботи на уроці, за якою одному учневі або групі вчитель пропонує в певній системі посильні завдання різної складності й тим самим створює сприятливі умови для розвитку й навчання кожного. Це, так би мовити, диференціація на методичному рівні.

Автор: Шадей Н. І., учитель початкових класів, Рожнятівська школа Івано-Франківської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
13.10.2010

Популярні новини
У школах відбулись свята Останнього дзвоника Цього року документи про освіту отримають 329 тисяч учнів 9-х класів та 211 тисяч одинадцятикласників
Школам доручено підготуватись до канікул У зв’язку із закінченням навчання МОН доручило провести заходи з підготовки до канікул
Майбутнє за змішаною освітою, - Гриневич За словами міністра, змішане навчання надає дітям можливість навчатись у найкращих учителів
В Україні заборонили доступ до Вконтакте і Однокласників Президент Порошенко ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони України

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!