Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Початкова школа Розробка уроку позакласного читання "Весна прийшла"
Рейтинг
13

Розробка уроку позакласного читання у формі КВК із позначеної теми. Мета ‑ познайомити учнів із творами, в яких описується краса весняної природи; розширювати читацький світогляд учнів. У додатках – методичні матеріали ("Вісник весни", "Народний календар", "Цікавинки") та медіапрезентація

Розробка уроку позакласного читання "Весна прийшла"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.2 з 5 на основі 6 оцінок.

Мета:

  • познайомити учнів з творами, в яких описується краса весняної природи;
  • розширювати читацький світогляд учнів;
  • учити дітей систематизувати й узагальнювати прочитане;
  • вдосконалювати вміння переказувати прочитане;
  • сприяти розвиткові інтересу до книжок, для пошуку відповідей на запитання та формуванню читацьких смаків;
  • сприяти формуванню бережного ставлення до природи.

Обладнання:

  • серія книжок, що діти принесли на урок позакласного читання;
  • виставка книжок, які відповідають темі уроку;
  • весняні пейзажі ілюстрації;
  • малюнки учнів, які відображають зміст прочитаних книжок;
  • букет перших весняних квітів.

Автор: Cамілів З. Б., учитель початкових класів, Рожнятівська школа Івано-Франківської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
12.10.2010

Популярні новини
Учителів можуть звільняти за аморальні вчинки, - ВСУ Верховний суд надав роз'яснення щодо звільнення педагогів, які себе скомпрометували
Нова українська школа: 9 змін, які пропонує Міносвіти Це буде «школа компетентностей», яка співпрацюватиме з батьками і враховуватиме індивідуальність
Мертві бджоли… Оновленню програм із української мови Навчання української за 29 років не змінило своєї суті й не виконує ролі, яку належить виконувати
Діти мають виходити зі школи багатомовними, - міністр За словами Лілії Гриневич, володіння кількома мовами збільшує освітні можливості дітей

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!