Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Інформатика Організація управління пізнавальною діяльністю студентів засобами інформаційно-комунікаційних технологій

"Головна мета навчання засобами інформаційно-комунікаційних технологій – розвиток інтелектуальних і творчих здібностей студентів, усвідомлення ними моральних цінностей, що згодом дозволить їм стати здатними до самореалізації, самостійного мислення", ‑ уважає голова циклової комісії технікуму. Авторка презентує матеріали з досвіду роботи позначеної тематики

Організація управління пізнавальною діяльністю студентів засобами інформаційно-комунікаційних технологій

Оцініть публікацію
 

Специфіка педагогічної технології полягає в тому, що в ній навчальний процес повинен гарантувати досягнення поставлених цілей. Основою гарантії результату навчання є оперативний зворотний зв'язок, що охоплює весь навчальний процес. У ході вивчення навчального матеріалу необхідна оцінка поточних результатів і корекція навчання, спрямована на досягнення поставлених цілей.

Головна мета такого навчання – розвиток інтелектуальних і творчих здібностей студентів, усвідомлення ними моральних цінностей, що згодом дозволить їм стати  здатними до самореалізації, самостійного мислення.

Все це повинно сприяти розвитку і підвищенню рівня інформаційної культури особистості, в якій, на мій погляд, можна виділити три рівня : загальний, професіональний, вищій логічний. Інформаційна культура людей стає визначаючим фактором їх трудової діяльності. Становлення інформаційної культури людини здійснюється в його повсякденній діяльності під впливом засвоєння знань і вмінь, інформації, засобів масової комунікації в ході самоосвіти.

Автор: Федій О. Г., викладач інформатики та комп’ютерної техніки, Полтавський комерційний технікум.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
29.07.2010

Популярні новини
Міністр: учителі не мають ходити по будинках та шукати дітей Учителі не мають займатися «всеобучем», але повинні надавати консультації батькам
МОН пропонує об'єднати предмети у старшій школі За визначенням авторів реформи, інтеграція надасть можливості сформувати цілісну картину світу
Розенко: не можна допустити переходу на півставки В уряді мають намір не допустити скорочень працівників або переведення їх на півставки
МОН проведе моніторинг якості початкової освіти В Україні вивчать стан читацької та математичної компетентностей учнів початкової школи

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!