Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Інформатика Сценарій проведення уроку-гри з інформатики "Турнір знавців Паскаля"
Рейтинг
10

Сценарій проведення уроку-гри з інформатики для учнів 8‑9-х або 10‑11-х класів. Ігрові навчальні технології сприяють розвитку ініціативи, пізнавальної активності та самостійності учнів, тому такі заняття застосовують при оцінювання результатів навчання

Сценарій проведення уроку-гри з інформатики "Турнір знавців Паскаля"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 2 оцінок.

Гра – це складний соціокультурний феномен, засіб спілкування, навчання та накопичення життєвого досвіду. У світовій педагогіці гра розглядається як будь-яке змагання або змагання між граючими, дії яких обмежені певними умовами (правилами) та спрямовані на досягнення певної мети (виграш, перемога, приз тощо). Ігрова форма занять створюється на уроках за допомогою ігрових прийомів і ситуацій, що виступають як засіб спонукання, стимулювання до навчальної діяльності.

Учням різного віку подобається грати, а бажання грати та прагнення до діяльності властиві кожній дитині. Але гра для учня повинна бути не тільки розвагою, а й працею, яка вимагає певних сил, здолання певних труднощів, потребує реалізації  здібностей.

Ігрових навчальні технології сприяють розвитку ініціативи, пізнавальної активності, самостійності, творчості. Тому ігрові форми занять частіше застосовую під час перевірки результатів навчання, закріплення навичок, формування вмінь.

Автор: Хараб Є. С., учитель інформатики та математики, Луганський НВК школа-ліцей № 24.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
25.06.2010

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!