![]() |
Рейтинг
9 |
Використання можливостей Інтернету в навчальній і виховній роботі вже частково відоме, але робота над цим питанням продовжується. Особливо актуальним питання стало в цьому навчальному році під час тривалих карантинних періодів. У статті автор ділиться власним досвідом створення блогу |
Створення блогу в Інтернеті
Не всі спроби створення блогів та сайтів виявляються вдалими. З деякими не зовсім зручна робота після створення. Наприклад, є сайти, що після створення "раптом" вимагають зменшення форматів фотографій, що є не очевидним в момент створення сайту. Деякі технічні вимоги, що є очевидними для розробників макетів сайтів чи блогів, є далеко не очевидними для потенційних авторів чи відвідувачів, особливо якщо самі ці вимоги написані як навмисно не доступною мовою, а схематично через певні картинки – зображення. Є також портали, на яких блог чи сайт можна створити досить легко, а "засвітити" (просунути) на провідних порталах, зокрема Яндексу чи Google, неможливо або складно...
Автор: Португальський О. В., учитель географії, Миколаївська школа.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
- ▶ Організація управління пізнавальною діяльністю студентів засобами інформаційно-комунікаційних технологій
- ▶ Сценарій проведення уроку-гри з інформатики "Турнір знавців Паскаля"
- ▶ План-конспект уроку з інформатики "Уведення та редагування тексту. Перевірка правопису". 9 клас
- ▶ Конспект практичного заняття з інформатики "Табличний процесор Excel. Створення, відкриття, збереження файлів книг. Введення й редагування діапазонів"
Освіта.ua
25.06.2010